poniedziałek, 18 czerwca 2012

glad to see you're wide awake

trochę późno na zaczynanie od rana ;)
btw, wracam do wstawania o 5, bo przez całe zamieszanie z chorobą, gośćmi i emocjami piłkarskimi - zaprzestałam. to nie był dobry pomysł. czuję się lepiej wstając wcześniej. biorąc pod uwagę, że mecze kończą się o 22:30, wydaje mi się, że wstawanie przed 6 będzie okay.
dzisiaj mam bardzo niewiele czasu na małe zakupy (do domu! czerwiec za 50 zł nadal trwa i ma się dobrze. dam radę.), na ogarnięcie się i na obiad. chciałabym dzisiaj pomalować paznokcie. takie małe marzenie. myślę, że może się uda. jeszcze jestem chora. nie chcę drażnić dróg oddechowych oparami ;)
gorąco. ma być dzisiaj prawie 30 stopni w gdańsku, a ja w tym czarnym uniformie. no po prostu fantastycznie.

o, w cubusie wyprzedaż. może jutro się tam przejdę :D

u Simply zdjęcia z wczorajszego spotkania w gdyni. jesteśmy najlepsze! :)

6 komentarzy:

  1. Co Ty gadasz, sztachnij się tym lakierem, to Ci katar przejdzie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, właśnie :)

      a dzisiaj rzeczywiście gorąco :)

      Usuń
  2. o nieee, w cubusie wyprzedaż! a mi się w ten upał z domu wychodzić nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia! Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duchota dziś. Gdyby nie to, że musiałam iść do pracy w ogóle nie ruszałbym się z domu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak wolę duchotę, niż mróz :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...