niedziela, 24 czerwca 2012

jutro jadę do warszawy

i ma padać. no trudno. najwyżej przemokną mi buty, będę znowu chora i wrócę w gorszym stanie niż wyruszyłam ;P czy ktoś się orientuje jakie są ceny w topshopie? tzn makijażu, bo całej reszty to wiem, że za wysokie. w ogóle to zastanawiam się czy pociąg naprawdę jedzie tak krótko (około 5h), bo jadę pierwszy raz od dawna pociągiem a nie polskim busem i tak sobie rozważam wszystkie za i przeciw..
muszę zminimalizować listę rzeczy do zabrania, ale to wcale nie jest takie proste. nie jestem zbyt dobra w pakowaniu, chociaż jestem lepsza niż byłam kiedyś.
a jak mija Wasz weekend? ja będę piec ciasteczka. owszem. ale najpierw sprzątanie.

19 komentarzy:

  1. Hmmm, kolorówka TS tez d najtańszych nie należy. Wszystko zaczyna się chyba od 25-30 zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem. widziałam u anuli kredkę za 25 zł i tak sobie pomyślałam, że to pewnie jest dolna granica. ciekawe ile kosztują lakiery. och, mam nadzieję, że jutro dotrę i sobie wszystko dokładnie pooglądam :))

      Usuń
  2. Ja wczoraj piekłam biszkopt :) Wyszedł smaczny :) Z truskawkami, kremem i galaretką. I jestem chora :/ Mam nadzieję, że do wtorku mi przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, no na pewno Ci przejdzie, bo wtedy ja zachoruję i się tak wymienimy, zdrowiej! biszkopt wyższa szkoła jazdy.. nauczysz mnie?

      Usuń
    2. Spoko :D Ja robiłam pierwszy raz w życiu i wyszedł lepszy niż ze sklepu :D Szczęście początkującego.

      Usuń
  3. lakiery 25 zł, takie malusie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, wiem, że są malusie. ale takie ładne mają te opakowania kropkowane ;p

      Usuń
  4. Ja jak ostatnio jechałam to miałam może tylko 5 min opóźnienia ;) Przyglądałam się tym kosmetykom i jakoś nic mnie nie zaciekawiło szczególnie przy takich cenach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, teraz sobie przypomniałam, czemu ja w końcu też stamtąd wyszłam z pustymi rękami. Dwa razy.

      Usuń
    2. trolololo
      tzn nooo, no tak. tak.

      Usuń
  5. oo to nie bedziesz się nudzić ;)) weekend w domku :) ale wcale się nie nudziłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie będę. w domu zawsze mnóstwo rzeczy do zrobienia ;P

      Usuń
  6. oby Ci buty jednak nie przemokły :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to jednak jestem ciemna i nawet nie wiem co to za sklep topshop?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja chciałabym zobaczyć łupy:DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. świetnie! było bardzo fajnie, chociaż czasu na shopping nie miałam zbyt dużo. dotarłam do topshopu! wszystko Wam pokażę :D
      tyle emocji!!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...