niedziela, 3 czerwca 2012

lubię tag

lubię morze, naturalne przestrzenie, jak ludzie są dobrzy i mili, zwierzęta, moje lakiery do paznokci, nowe zeszyty, wczesne wstawanie, jak na zumbie mi wychodzi, jak mam chusteczki higieniczne w pobliżu, jak sobie nie dotknę schnących paznokci, jak czytamy achaję, jak oglądamy bleacha, jak mogę porozmawiać z kimś mądrym, niespodzianki, jak balsam mi się szybko wchłania, jak znajduję to, czego szukam, jak osiągam cele, jak przechodzę przez próg i jestem w domu, jak zmywam naczynia zanim zaschną, kiedy wchodzę do klubu i słyszę moją ulubioną piosenkę, jak szminka się nie ściera, jak ktoś przynosi mi drinka, piec szarlotkę mojej Mamy, wycieczki, mojego trenera, mma, wspominać stare dobre czasy, z nadzieją patrzeć w przyszłość, lody czekoladowe, budyń, być extra hairy in all the right places, filmy wesa andersona, ikeę, organizację, aranżację wnętrz, robić listy, planować, moją skarbonkę, pac mana, piwo niepasteryzowane, whisky, jajka na miękko, wszystko co pomidorowe, kolor granatowy, zuzanę, języki obce, mówić do samej siebie, senegal, japonię, bezludne wyspy, czytanie książki od początku do końca bez przerwy, biblioteki, torebki, wałeczki z ikei, jak moje włosy się układają, komplementy, zadbanych ludzi, puzzle, sudoku, heavy metal, szachy, master mind, moje nowe talerze, truskawki, kolorowe torebki z inglota, buty ecco, wygodne ubrania, moje małe wielkie projekty, natychmiastowy efekt, domo +, wszystko, co angielskie, plażę, góry, wiatr, eko torby, wysokie obcasy i 42-200.



otagowała mnie Nadine.
a co Wy lubicie?

13 komentarzy:

  1. w tym momencie nie sprzątać ;[

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię mieć duużo wolnego czasu i jeszcze więcej pieniędzy, ale jeszcze nigdy tego stanu nie osiągnęłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w tej chwili lubię weekendy. Szkoda że tak szybko sie kończą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weekend mógłby trwać jeszcze trochę dłużej

      Usuń
  4. ja lubię wiele rzeczy... lato, słoneczko, blogowanie, ciuchy, które na mnie dobrze leżą, pikantne jedzenie, spędzać z Wami czas, zakupy, buty na obcasie, japonki, True Blood, TVD, książki........... i mnóstwo innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam weekend z TDV. piątek, sobota, niedziela. dzisiaj trzeci sezon.

      Usuń
  5. kapustę kiszoną, leżeć i góry:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...