wtorek, 19 czerwca 2012

męski chłodzący żel pod prysznic poszukiwany

czy ktoś ma jakieś sugestie?
wiem, że są takie szampon/żel, 2 w 1 produkty i kiedyś kupowałam coś takiego, ale to było rok temu i skąd ja mam wiedzieć co to było ;p mam misję i zanim wkroczę do drogerii, w której czyha wiele zagrożeń (a fundusz inwestycyjny na czerwiec już się wyczerpał) chcę wiedzieć czy w łazienkach Mężczyzn Waszego życia są takie produkty? sezon w zasadzie się zaczął. chciałabym coś, co naprawdę chłodzi, a nie tylko udaje. i żeby nie pachniał ludwikiem.

Słomka zasugerowała miętowy OS.

9 komentarzy:

  1. i dobrze zasugeriowala. Miałam to wiem - jest naprawde super

    OdpowiedzUsuń
  2. E, zobaczymy jeszcze co tam będzie. Nigdy nie interesowałam się chłodzącymi żelami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci żel po prysznic z serii Kings & Queens o zapachu tytoniu, bodajże Car Piotr się nazywa. Jest genialny! Nie wali fajkami jak ciuchy po nocy w klubie, ale ma właśnie taki zupełnie inny, rześki aromat. Tylko trochę drogi skubaniec, bo 30zł za 300ml, ale jest mega wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy on daje efekt mrowienia i chłodzenia takiego, że robi Ci się zimno? :P

      Usuń
  4. axe w srebrnym opakowaniu, jest bodajże z mentolem

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm mój mężczyzna lubi wszelkie żele do mycia z adidasa - mają przyjemne świeże zapachy, np. axe śmierdzi kostką toaletową a feee...

    OdpowiedzUsuń
  6. już kupiłaś, więc radzić nie będę :P zresztą nie znam się na męskich żelach pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...