piątek, 1 czerwca 2012

placebo

9 komentarzy:

  1. jedyna słuszna wersja to ta od Kasi Krzak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kim jest Kasia Krzak i nie udało mi się znaleźć wersji, o której mówisz.

      Usuń
    2. czyżby chodziło o kate bush? ;)

      Usuń
    3. omajgad ale nie zajarzyłam ekstremalnie
      myślałam, że Obsession mówi o jakimś idolu, you can dance and sing albo innym programie. ojakbardzoniezajarzyłam, brawa dla mnie. ale to dlatego, że dzisiaj mam slow brain day i tylko pamiętniki wampirów oglądam :P
      sia, dzięki. bez Ciebie nie dałabym rady.
      lolllllllll

      Usuń
    4. zdarza się najlepszym ;)

      Usuń
  2. a ja lubię plaebo, chociaż najbardziej protect me from what i want

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...