środa, 13 czerwca 2012

ulubieńcy czerwca: spot reklamowy.

bez dwóch zdań, to jest reklama, która mnie rozwala.
ja płaczę za każdym razem. może po prostu jestem podatna ostatnio, a może jednak coś w tym jest, bo nie tylko ja tak mam.

dziecięca eskorta mcdonald's, błaszczykowski i chlopczyk. bez ciebie nie idę.
wczoraj chłopczyk był na stadionie, pewnie był w eskorcie, ale z błaszczykowskim szła dziewczynka.
gdybym miała 20 lat mniej, też chciałabym wziąć udział w eskorcie :D



ps. euro alert. teraz już wiesz.

25 komentarzy:

  1. Serio? Aż Cię wzrusza? Hmmm podejrzane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się dobrze domyślam przyczyny?? :D

      Usuń
    2. Nie nie nie mam nadzieję, że nie to, co ię domyślasz :)

      Usuń
    3. Przyznaj się, czy Cię na ogórki konserwowe nie bierze ;) Albo inne śledzie w czekoladzie ;)

      Usuń
    4. W czekoladzie to nie, ale faktycznie przedwczoraj kupiłam sobie śledzia i zrobiłam w sloiczku

      Usuń
  2. No nie:)))) Odpiszę wieczorem na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie muszę być 20 lat młodsza żeby sobie chcieć za rączkę z Błaszczykowskim pochodzić - czy to na boisko, czy z boiska, czy gdziekolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest inna sprawa ;) Blaszczykowski jest dość seksualny, no a poza tym ma taka kondycję, że na pewno byłoby ciekawie...

      Usuń
  4. mnie rozczula to jak Błaszczykowski mówi, ale do łez nie doprowadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Blaszczykowski rozczula i doprowadzą! ;)

      Usuń
  5. ach, co to był za mecz w ogóle

    do reszty zszargał mi nerwy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo chorego gardła wykrzykiwalam różne uwagi i opinię nt Smudy i wyboru zawodników i w ogóle wykrzykiwalam. Tyle emocji ;)

      Usuń
  6. też tak mam, rozwala mnie ta reklama!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że tylko ja tak mam :) Jak widzę tę reklamę i słyszę: "Bez ciebie nie idę", to mam łzy w oczach, nie wiem, czemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją też myślałam, że tylko ją tak.mam, ale nie :)))

      Usuń
  8. Ja bym sobie tak za rączkę pochodziła, ale nie z Błaszczykowskim, tylko np. z De Rossim albo innym przyjemnie wyglądającym piłkarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ją bym z Casillasem albo z Puyolem. Puyol jest taki energetyczny...

      Usuń
  9. ta reklama mnie rozkłada, za każdym razem wzruszam się jak dzieciak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te dzieci jakoś nie wyglądają na karmione w Mc Donalds. Piłkarze też nie. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo głupia jestem, jeśli serio się rozkleiłam przy tym dwa razy? :D [na dwa razy oglądane]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...