piątek, 29 czerwca 2012

yves rocher, maseczka z glinką marokańską.




dzień dobry dzień dobry!
maseczka z glinką marokańską yves rocher recenzja.
here you go.

to moja ulubiona maseczka. dlaczego?

- naprawdę oczyszcza pory
- rozjaśnia skórę, można ją delikatnie rozmasować przy zmywaniu i działa jak peeling
- goi uszkodzony naskórek
- ładnie pachnie
- jest wystarczająco wydajna w stosunku do ceny, w której ją kupuję (25 zł)
- dobrze się nakłada i dobrze się zmywa, trzeba jednak pamiętać, że lekko barwi skórę, więc delikatne zmycie wacikiem może nie być wystarczające. w związku z tym trzeba zmyć ją wodą, dokładnie i upewnić się, że nie mamy drobinek na twarzy. nie jest to uciążliwe, jeśli już wiemy jak to zrobić.
- nie podrażnia naczynek
- nie wysusza skóry
- zasycha w normalnym tempie
- nie kruszy się po zaschnięciu

produkt jest naprawdę godny polecenia. jak wiecie, moja skóra jest mieszana; przetłuszczająca się z strefie T i naczynkowo-sucha na policzkach. nakładam ją przeważnie tylko na strefę T, bo na pozostałe obszary nie mam takiej potrzeby, jednak zdarzyło mi się nałożyć ją na całą twarz i też było dobrze. moja mama używała jej również na włosy, ale nie wiem jaki rezultat można osiągnąć przy dłuższym stosowaniu. moje długie i gęste włosy wymagałyby zużycia połowy butelki, więc jeszcze tego nie próbowałam. może kiedyś.

jest to produkt wg mnie doskonały, więc zorganizuję rozdanie z maseczką z glinką marokańską w roli głównej. tylko jeszcze muszę wymyślić formę, bo chcę spróbować z takimi ankieto-formularzami, ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniego ;P ktoś ma jakieś sugestie? ktoś ma ochotę na maseczkę? :)
stay in touch :)

35 komentarzy:

  1. Ja mam ochotę na maseczkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaki chcesz ankieto-formularz? bo tworzysz sobie go sama:) i wstawiasz później kod do postu.
    Maseczkę uwielbiam, peeling z tej serii także a i olejek pod prysznic też:D jedynie balsam do ciała mi nie podszedł z tej serii.

    Dziękuję za namiary na flejki:* Napiszę wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo taki, że wpisz swój nick.. e-mail... jakieś pola inne jeszcze ;P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. tu stowrzysz formularz/ankietę, który możesz wrzucić na bloga https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=writely&passive=1209600&continue=http://docs.google.com/%23&followup=http://docs.google.com/&ltmpl=homepage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa no i oczywiście też reflektuję na maseczkę :]

      Usuń
  5. Jestem zainteresowana :) Lubią tą serię ale jej jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fantastycznie, szczegóły bardzo wkrótce! :))
      ja lubię jeszcze peeling.. reszty nie miałam okazji bliżej poznać.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. o, dzień dobry :)
      no to świetnie, trafiłam w zainteresowania :]

      Usuń
  7. Jak z glinką to chcę ;D
    Nie miałam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z glinką, z glinką. alrighty! fajnie, że są chętne :))

      Usuń
  8. mam próbkę od Hexx, ale jeszcze jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyj Kochana, bo naprawdę jest niezła. zwłaszcza latem jak gorąco i przetłuszczająco czasami :)

      Usuń
  9. nono kusisz mnie:P chociaż leniuch ze mnie z maseczkami, jak zużyje te co mam to kupie:) chyba, że uda mi się u Ciebie ją wygrać:)

    p.s. mówiłam Ci już, że włosy masz piękne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłaś, dziękuję :)
      próbuj, każdy ma szansę! ale wiesz, jak coś to służę odlewką jak się spotkamy. no problemo.

      Usuń
    2. kupiłam i dziś użyłam:)

      Usuń
  10. Uwielbiam tą maseczkę! To moja najulubieńsza maska EVER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa no właśnie. ma swoje fanki. gdybym była na fejsbuku to bym nawet zalajkowała! o.

      Usuń
  11. Mam i jakoś mnie nie zachwyca, taka średnia a wymagającej cery nie mam, więc spodziewałam się więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazda skora reaguje inaczej. Ja mam wrazliwa, ale latwo zapychajaca sie skore. No i naczynko wybuchajace tu i owdzie

      Usuń
  12. brzmi bardzo zachęcająco, muszę ją wpisać na moją wish listę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy teraz, rok później, wypróbowałaś? :)

      Usuń
  13. Nooo, jest w pytkę, ale na pewno nie po regularnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jest na tyle duza, ze nie ma problemu z kupowaniem jej w promocji. Ps. Katalog obi jestciekawy. Moze Ty tez powinnas go sobie obejrzec.

      Usuń
    2. Regularna cena rzadko jest w YR, tam zawsze są jakieś zniżki i inne historie:)

      Usuń
  14. Nawet ją chciałam kupić, ale stwierdziłam, że nie wiem czy dobra i lepiej coś innego kupić ;) aaa w SP pełno Mademoiselle, a w TK Maxx pełno Color Clubów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję na te nowe holosie z tegorocznej kolekcji Color Club, ciekawe czy będą kiedyś :)

      Usuń
  15. Kurczę, no z tego, co piszesz, rzeczywiście produkt idealny, jeśli jest jak mówisz [a wierzę Ci, bo sama poznałam już jeden produkt idealny] czuję się pokuszona na nią i w przypływie kasy dołączę ją do swojego zamówienia z YR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na glinkę marokańską taką oryginalną w proszku po prostu ^^

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...