czwartek, 19 lipca 2012

czwartek



spostrzeżenie na dziś: nie znam umiaru w jedzeniu i zakupach.
pracuję nad tym.

pracuj bardziej.

brakuje mi futureshorts.
poszłabym do wódki napić się wódki.
dziwne. chyba trochę przeszło mi z krakowem..
chociaż nie wiem. może tylko mam taki nastrój sentymentalny.

czy poszłabyś do psa?
nie. nie poszłabym.
może wcale nie musiałabym iść akurat tam.
ciekawe czy moje miejsca jeszcze istnieją.

śpię za dużo, ale wydaje mi się, że za mało.
nie jem rzodkiewek ani cottage cheese.

po całym dniu patrzę na siebie i myślę
ten nowy podkład z vichy jest całkiem niezły,
chociaż nie pasujemy do siebie.

cieszę się z wacików.

tak, powinnaś cieszyć się z małych rzeczy.
ale nie z rzeczy.
z rzeczy.

kubek mleka? nie, kiedyś piłam ouzo.
to było tak dawno temu.

tak dawno.

jutro jest pierwszy dzień reszty Twojego życia.
pamiętaj o tym.

będę pamiętać.

10 komentarzy:

  1. Ok, chyba jestem za bardzo zmęczona żeby to wszystko ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj umiaru w zakupach to ja tez nie mam, w jedzeniu ostatnio ku mojej zgubie też:/
    coś cię na sentymenty wzieło... a ja w krakowie będę - co prawda jeden dzień - ale zawsze coś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nieeee, my dear. DZISIAJ jest pierwszy dzień reszty Twojego życia. Pamiętaj o tym ;] Ach, Royksopp zacna rzecz, a jak sama mówisz z RZECZY trza się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeważnie dzisiaj, ale teraz mojego jest jutro :)
      jakoś mi się gorąco zrobiło. pogoda jest dziwna.
      royksopp trochę mnie ochłodziło.

      Usuń
  4. Trzeba się cieszyć i znajdować radość w małych rzeczach:) Nie ma jak terapia on line, nie?:D
    Trzyma się :*

    I nie mogę spać....boże co za dzień! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem trzeba ponarzekac jak ma sie gorszy dzien

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, ale bełkot ;) Ale muza fajna.
    Mam nadzieję, że jesteś już w garść wzięta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś urocza. bełkot? naprawdę? ale serio?

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...