czwartek, 26 lipca 2012

gazetka superpharm sierpień

ucieszyła mnie woda termalna avene w dziale "nagrody". do odebrania za 159 punktów. wreszcie coś, co naprawdę mi się przyda.
przy zakupie perfum z gazetki - bon na 15 zł do wydania na dermokosmetyki przy zakupach powyżej 50 zł do 22 sierpnia. czy to jest atrakcyjna oferta?

bioderma sensibio 2 x 250 ml jest w niezłej cenie - 42 zł za zestaw. chociaż w gemini i tak taniej ;)

gazetka promocyjna dostępna online, linki do plików pdf:
część 1
część 2
część 3
część 4

4 komentarze:

  1. Tak sobie myślę, że w całym swoim życiu zakupy w SP popełniłam chyba tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rzadko robię zakupy w sp, bo już kiedyś zrobiłam i nadal mam to, co kupiłam. lol.

      Usuń
  2. Ja swoje wszystkie punkty wydałam któregoś razu na lakiery Delii, bo nie było nic ciekawego, a tu proszę woda Avene... Trudno :) W sumie to w SP robię zakupy tylko wtedy jak dany produkt nie jest dostępny w innym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja w ogóle nie zamieniałam tych punktów, bo nie miałam na co.. teraz widzę nadzieję:)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...