wtorek, 3 lipca 2012

jaka jest twoja ulubiona maseczka? rozdanie na prostych czynnościach

dzień dobry. tak, kilka dni zajęło mi zorganizowanie formularza, ale już jest.



zasady są takie, jak zawsze. bez zamieszania.
nick pod jakim obserwujecie prosteczynności i adres email, wiadomo.

pytanie okolicznościowe dotyczy maseczek.
chciałabym dowiedzieć się jaka jest Twoja ulubiona maseczka, jaką możesz polecić?
podajcie proszę producenta, nazwę i cerę, do jakiej się sprawdza. specyfikacja mile widziana.

jeśli macie ochotę powiedzieć światu o moim rozdaniu i powiedzieć mi, że powiedziałyście światu o moim rozdaniu, link do posta możecie umieścić w specjalnie do tego przeznaczonym miejscu.

jeśli macie ochotę umieścić tam link do swojego bloga albo do jakiegokolwiek innego miejsca, też możecie :)
możecie nawet umieścić tam coś innego niż link!

rozdanie potrwa przez najbliższe 4 tygodnie. zakończymy 31 lipca o 13:31 mojego czasu, chyba, że do tego momentu zgłoszą się wszyscy obserwatorzy bloga - wtedy wiadomo.

bardzo dziękuję Wam za to, że jesteście ze mną i odnajdujecie się w prostych czynnościach.
to niesamowite uczucie być w centrum uwagi, dostawać od Was mnóstwo pozytywnej energii i wsparcia.
mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną również latem. i jesienią. i zimą.

link do rozdania znajduje się tutaj, wystarczy kliknąć, wypełnić formularz i cierpliwie oczekiwać na wyniki przedsięwzięcia :)



11 komentarzy:

  1. w rozdaniu nie biorę udziału, bo tonę w maseczkach :P

    natomiast mogę coś polecić. Na przykład: http://simplyawoman86.blogspot.co.uk/2012/01/organique-maska-algowa-z-zurawina.html

    rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną jest właśnie ta :) Chociaż ostatnio przymierzam się do Alterry... zobaczymy. Tym razem nie będe brała udziału w rozdaniu, bo w sumie nie mogę być pazerna - mam dwie tubki glinki, więc trzecia byłaby z mojej strony łakomstwem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie mam ulubionej maseczki, więc bardzo jestem ciekawa czy jakaś będzie się powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja sobie ostatnio kupiłam błotko z Morza Marwego :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo dobrego słyszałam o minerałach/błotku z morza martwego. w zasadzie same pozytywy.. musi coś w tym być.

      Usuń
  5. Ja malo ambitnie- poszlam w oriflame:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...