środa, 4 lipca 2012

kiko 246 swatches. the amazing scarlet holo nail polish

Ten niesamowity lakier podarowała mi Simply, jednocześnie spełniając moje małe marzenie, a właściwie cztery. Cztery w jednym, wyobrażacie sobie? Nie wiem jak Ci dziękować Skarbie, no po prostu ekstremalnie szczęśliwy zbieg okoliczności.. bo tak.. Pamiętacie jak miałam ochotę na MNY 265? Wiedziałam, że jest żelkowy i będzie kiepsko krył, ale potem był w promocji za 9 zł i pomyślałam sobie "to jest ten moment, biorę go!", ale potem przypomniało mi się, że czerwiec za 50 zł i nie mogę.

Okazuje się, że nie ma tego złego, bo nadleciała Simply, spotkałyśmy się i dostałam to cudo. Wracając do małych marzeń, kombinowałam tak - fajnie byłoby, żeby lakier był szkarłatny/purpurowy (nooo, taki scarlet, nie mylić z crimson - do crimson dojdziemy, nadal szukam ideału :), holograficzny i kryjący. KIKO 246 taki jest! To są trzy cechy, a czwarta? Czwarta nie dotyczyła bezpośrednio tej kombinacji, ale o czymkolwiek z Kiko marzyłam już od dawna. Planowałam sobie coś kupić jak nadarzy się okazja.

Przyznam się Wam, że zawsze z opadniętą szczęką patrzę na notki Sroki dotyczące Kiko (ale nie tylko, w zasadzie zawsze pisze o czymś niesamowitym i zawsze mi się szczęka osunie:). Czasami myślę sobie, że fajnie byłoby przerzucić się na kosmetyki wyżej półkowe. To nowy obszar, nieznane wody.. tyle przygód! Bez żadnego konkretnego powodu i z uwzględnieniem wszystkich za i przeciw, na ile to możliwe. Something to consider.

Macie jakieś ulubione holograficzne lakiery? Mam kilka z Eveline, ale one są inaczej holograficzne w porównaniu z nie-evelinowymi lakierami holo. A produkty Kiko? Ojej, ile tam jest niesamowitości.
Starałam się bardzo uniknąć sephorowych wyprzedaży, udało mi się to, ale odkryłam cienie w kredkach MUFE i co teraz będzie ;)






Pamiętajcie, że zdjęcia można otworzyć na osobnej karcie, na pewno będzie widać więcej holografizujących drobinek. Ponadto, rozważcie proszę udział w moim nieśmiałym rozdaniu. Rozdanie jest maseczkowe, a więcej szczegółów znajdziecie tutaj. 

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja już researchuję Twojego nowego Color Cluba :)
      Wild at heart LOOOOOVE :D

      Usuń
  2. Coś widzę, że wpadnie on w moje łapy:DDD
    Niech Ci się dobrze nosi:) Idę obejrzeć cienie w kredkach kusicielko:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama siebie wodzę na pokuszenie ;)
      do zobaczenia jutro? :D

      Usuń
    2. Tak tak:)
      Ostatnio nawet nie wchodzę na stronę KIKO bo jeszcze marzy mi się Ciate - zobacz jaki pyszny zestaw :D Sugar & Spice Collection i od razu skojarzenie z Kataliną :)

      Usuń
    3. ciate też jest na mojej ekskluzywnej liście do zdobycia :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. świetny jest naprawdę, jeszcze bardziej na żywo niż na tych nieudolnych zdjęciach

      Usuń
  4. Pięknie wygląda! A taki był niepozorny w szkiełku ;) Pięknie się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. no popatrz, oglądając buteleczkę nie spodziewałam się takiej zawartości :D tzn tych drobinek :)

    niech się dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudny, aż chcę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :) A co do Kiko to faktycznie zdarzaja im się cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiko wydaje mi się takie europejskie. I nie ma ich w Polsce. Widać, jeszcze jesteśmy w drodze do Europy ;P

      Usuń
  8. Hmmm, nooo, w końcu masz czas dla pazurów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja też. i nawet teraz. tzn nie mam takiej zasady, że pastele latem a ciemne lakiery zimą (chociaż trochę tak), ale generalnie cieszyłam się na lato i moje pastele czekały/czekają w kolejce, a ja sięgam po czarną bazę, po holograficzne ciemności i w ogóle.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja nie wiedziałam, że on istnieje zanim go nie zobaczyłam w momencie otrzymania, więc tym większe było moje zaskoczenie i szczękoopad.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, chociaż to nie jest moja zasługa, ale taaaaaaak jest naprawdę godny uwagi. przynajmniej w mojej skromnej załodze lakierowej.

      Usuń
  12. Piękny ten Kikuś, taki niepowtarzalny!!! Za miesiąc lecę do Włoch więc mam nadzieję, że trafie na tego holoska:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożeee, ja to zazdroszczę wszystkim dziewczynom, które mogą malować paznokcie. Moje od razu się łamią, rozdwajają, a potem doprowadzam je do ładu pół roku...

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie się prezentuje! ostatnio wszędzie dookoła lakierów z drobinkami:D

    OdpowiedzUsuń
  15. cienie w kredkach:P brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny ten kolorek pazurków! właśnie takiego odcienia jeszcze nie mam a muszę sobie sprawić!
    zyskujesz nową obserwatorkę kochana:) buźka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...