środa, 4 lipca 2012

money is the anthem of success so put on mascara and your party dress

10 komentarzy:

  1. najlepsza!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To też uwagę mą zwróciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się pominięta, więc odpowiadam sobie sama.
      Tak, Słomko, ale fajnie.

      Usuń
    2. ależ. nie czuj się pominięta Bąbelku :)
      dzisiaj mam zły humor. taki grrrrrrrrrrr wrrrrrrr i w ogóle.
      muszę się z Wami zobaczyć i wyciszyć

      Usuń
    3. i dzisiaj mnie boli brzuszek

      Usuń
  3. Nawet mi się podoba! Ale najbardziej moją uwagę przykuł teledysk. Niepokojące zestawienie przeszłości z teraźniejszością. Choć może niepotrzebnie doszukuję się drugiego dna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam ale podoba mi się klimat, muszę częściej posłuchać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkryłam Lanę ponownie przedwczoraj :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...