piątek, 6 lipca 2012

trójmiejskie blogerki spotkały się ponownie

Dziewczyny, tak sobie myślę. Co sądzicie o stworzeniu bazy trójmiejskich blogerek? Chętnie podejmę się tego zadania, bo zawsze mi smutno jak się okazuje, że któraś z Was nie wiedziała o spotkaniu. Dajcie znać w ankiecie kto jest z Gdańska/Gdyni/Sopotu/okolic, zostawcie swój email, adres swojego bloga, nick. Cokolwiek. Planujemy zamówienia z Biochemii Urody i Zrób Sobie Krem. Może chcecie się przyłączyć, zminimalizować koszty przesyłki i spotkać się potem na kawę i podział zakupów :))
Może stworzymy jakiś newsletter. Ojacie, byłoby nieziemsko. Zobaczymy czy podoba Wam się ten pomysł.
Oczywiście zachęcam do ogłoszenia naboru na Waszych blogach. Im o tym głośniej, tym lepiej.
Wyobrażam sobie, że jeden mail do wielu adresatów, wystarczy, żeby powiadomić Dziewczyny wystarczająco wcześniej o planowanym szaleństwie :))
Ankietę znajdziecie po prawej stronie bloga.

Przejdźmy do fotorelacji. Simply i Innooka wrzuciły już część zdjęć. Cóż, pozostaje mi przedstawienie swojej perspektywy :)





poprzednim razem było tak






Słomka bawi się chustką Maroccanmint
kaczuuuuchy. ta kaczka miała granatową kreskę, ale maluchy były jeszcze 

Tym razem, miałam okazję spotkać się z następującymi fantastycznymi Kobietami:
BogusiaM - http://bm-makeup.blogspot.com/
Innooka - http://innooka.blogspot.com
Katalina - http://katalina-sugarspice.blogspot.com/
Kolorowy Kot - http://kolorowykot.blogspot.com/ 
mala0727 - http://mala0727.blogspot.com/
Malowana Lala - http://malowanalala88.blogspot.com/
maroccanmint - http://maroccanmint.blogspot.com/
simply_a_woman - http://simplyawoman86.blogspot.com/

66 komentarzy:

  1. Słomka jakas taka zakłopotana jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, ze to wyrzuty sumienia po spożyciu gorącej malinowej rozkoszy. w pucharku. ja skusiłam się na czekoladowa rozkosz :-) ale Slomka zjadła zbezczeszczenie z wierzchu

      Usuń
    2. Obsi, w którym miejscu?

      Usuń
    3. Nie, nie tam gdzie myślisz^

      Usuń
    4. a i troszkę zawstydzona :D

      Usuń
  2. Ja też mam się zgłosić czy już jestem dodana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś dodana w moim sercu, ale kliknij sobie w ankietę. Będzie nam miło, jeśli z niej skorzystasz. Mnie, bo się napracowałam nad ankieta, jej - bo jest taka pusta i chce czuć się potrzebna :-)

      Usuń
    2. To może ja też się wpiszę?:) co prawda rejon inny :DDD ale co tam, zapełnię ankietę:)

      Usuń
  3. Ile fajnych, kurde, zdjęć nabroiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawet kaczęta są :)

      Usuń
    2. jako ornitolog amator nie mogłam przejść obok nich obojętnie ;)
      pamiętacie orły bieliki?

      Usuń
    3. Jakbyś czytała w moich myślach :D
      Przypomniałam sobie o nich jeszcze przy pierwszej wzmiance o kaczętach.

      Usuń
  4. Jestem za bazą! Jak najbardziej. Newsletter póki co nasze maile ;) ALe fajnie byloby mieć taką większą bazę :)W końcu tyle fajnych dziewczyn dookoła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, trzeba dać znać wszystkim.. jakoś.

      Usuń
    2. Zaraz dopiszę info do ostatniego posta ze spotkaniem, może akurat ktoś looknie i go to zainteresuje :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. i w ogóle ile zdjęć napstrykałaś :)

      Usuń
    2. bo ja jestem w głębi duszy fotografem. kiedyś bez przerwy robiłam zdjęcia. również sobie. potem przytyłam sto kilo i teraz już rzadziej. ale robienie zdjęć Wam to sama przyjemność.

      Usuń
  6. WOW! to jest FOTORELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uprzejmie donoszę iż biorę udział w ankiecie cobyś mnie nie pominęła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno Cię nie pominę. rozważ ogłoszenie akcji u siebie. zbierzmy się wszystkie do kupy ;)

      Usuń
    2. nieaktualne, właśnie weszłam i zobaczyłam ogłoszenie :)

      Usuń
  8. dobra, dobra, pakować mi kuperki w sierpniu do wawki :D

    zdjecia zacne, mości panno, lubuję się w takich fotorelacjach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam w warszawie ostatnio i było super. ale nie spotkałam niestety żadnej blogerki, natomiast szał w topshopie przy szafuni z makijażem - no po prostu amazing!

      Usuń
  9. przy Kasi, Innookiej wyglądam miniaturowo łooo
    szkoda,że musiałam wcześniej iść, ale wszystko do nadrobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :) wpisuję się .

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisałam się i ja :) W tej chwili jestem jeszcze w Białymstoku, ale od 14 lipca zamieszkam w Gdyni :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie mogłam się pojawić :) Dopisałam się do "bazy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem za :D pomimo, ze nie bylo mnie na spotkaniu:( ale kompletnie mi Gdansk nie pasowal, mam 1,5 h drogi z pracy:( masakra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zorganizujemy się tak, żeby następnym razem pasowało.

      Usuń
  14. Oczywiście się zgłaszam :*

    Bardzo żałuję, że nie mogłam być na spotkaniu ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz odpiszę Ci na @, bo właśnie go zarejestrowałam.
      nic się nie stresuj, niedługo spotkamy się ponownie :) :*

      Usuń
  15. Rowniez z checia dopisze sie do trojmiejskiej bazy blogerek :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niemożliwe! Właśnie dzisiaj myślałam o tym, że grupa blogerek z Trójmiasta jest mała. Teraz myślę, że goni lidera w tej branży, czyli Kraków.

    Super pomysł! Wypełniłam ankietę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! świetnie. ja mieszkałam w krk przed 4 lata, ale tutaj jest morze. trójmiasto to świetne miejsce na mapie, a ekipa z północy rośnie w siłę :D
      poza tym do nas wszyscy chcą przyjechać, bo tu jest plaża, słońce i imprezy :)

      Usuń
  17. Świetny pomysł:) Nie spodziewałam się, że jest nas tak dużo w Trójmieście. Dopisuję się do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ah te Twoje zdjęcia:) zdolniacha, baza to genialna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł :D Już się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dopisałam się, chociaż jestem trochę oszustem bo studiuję w Katowicach. Ale często jestem w mojej Gdyni, więc nie podaruję sobie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może akurat będziesz! ja studiuję w krk, ale już tam nie mieszkam :)

      Usuń
  21. jeszcze rok temu też byłam z Trójmiasta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie widzę, że masz już inną perspektywę :)
      ja jestem stosunkowo nowa w trójmieście, ale tak naprawdę to zawsze chciałam tu mieszkać :)

      Usuń
    2. ja pewnie będę jak mi się "znudzi" za granicą, może nie jest idealne, ale chyba najlepsza opcja ;)

      Usuń
  22. hm... nie widzę na pasku bocznym żadnej informacji o spisie trójmiejskich blogerek... czyżby zapisy zakończone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, wpisy nadal aktualne. ankieta znajduje się w pasku bocznym. poszukaj jeszcze raz? :)

      Usuń
  23. Jestem i ja :) Tyle czasu mieszkałam w Gdańsku, a jak w końcu poznałam fajne osoby, to przyszło mi się wyprowadzić 1,5h pociągiem dalej. Planuję jednak powrót, bo M ma pracę w Gdańsku, być może wrzesień/październik i zjadę z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może się będziemy spotykać :)))))

      Usuń
    2. M będzie zazdrosny hehehe :D ale to dobrze, nie zaszkodzi mu to :P :D

      Usuń
  24. Dopiero zaczynam, ale chyba zacznę się bardziej udzielać w trójmiejskiej blogosferze, ze zdjęć wnioskuję, że spotkanie bardzo udane :) Kaczuchy mnie rozczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem od niedawna w blogowej rodzinie i chętnie bym sie dopisała to tej listy - reprezentuję Gdynię -czy jeszcze jest gdzieś ta ankieta??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry :) ankietę wkleiłam w post. pozdrawiam!
      stri.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...