środa, 22 sierpnia 2012

darmowa dostawa w sklepie internetowym yves rocher

cześć Dziewczyny,
pomiędzy św. Tomaszem, meczem Ligii Mistrzów Sporting Braga - Udinese Calcio (jest 1:1), a filozofią czasu, znalazłam chwilę na zakupy online :) zakupy zrobiłam m.in. w esklepie yves rocher.

przesyłka jest darmowa, więc jest super. można wybrać pocztę polską lub kuriera.
darmowa wysyłka w sklepie yves rocher nie wymaga podania kodu, pojawia się w koszyku sama.
od dziś, 22 sierpnia do 24 sierpnia, do północy. ja zrobiłam już 2 zamówienia i zastanawiam się nad trzecim.
(bo prezenty są 3 i z tego co pamiętam to prezentem niespodzianką jest maseczka cure solutions, ale mogę się mylić..)



miłych zakupów! :)
stri.

ps. a jutro recenzja maseczki z granatem z yves rocher.
ps2. wynik meczu się utrzymał.

11 komentarzy:

  1. że tak powiem - mocno się teraz zastanawiam ...
    a wiesz może czy ta maseczka z sokiem winogronowym jest warta dobijania do tych 79zł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie ... jednak ceny niektórych kosmetyków mnie zbijają z tropu ...

      Usuń
    2. nie używałam nigdy tej maseczki, więc nie mam pojęcia. ja uważam jednak, że warto raczej skorzystać z tego, że dostaje się miniaturki lub prezent niespodziankę. ja kupiłam coś po taniości, wybrałam miniaturki. potem złożyłam drugie zamówienie na coś po taniości i wzięłam prezent niespodziankę. chyba kosmetyczkę sobie daruję, chociaż mogłabym wziąć..

      Usuń
    3. Z tymi miniaturkami ma to sens :D

      Usuń
  2. Mam tę kosmetyczkę. Moja mama dostała ją do zamówienia, oddała mi , a mi się ona nie podoba. Taka tandeta, mieli lepsze. Osobiście poczekam na lepsze promo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem od Hex, że ta kosmetyczka nie jest usztywniona i jakaś taka pf.

      Usuń
  3. jesteś szalona nannana..... ja mam szlaban! podliczyłam ile wydalam z lipcu na kosmetyki i się przeraziłam:/ w tym na razie wydałam 1/6 tego co w lipcu ufff...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem trochę szalona, ale nie aż tak bardzo. poza tym zaraz skończę kupować kosmetyki a zacznę ubrania (zwykle kupuję ubrania w chłodne miesiące i kosmetyki w ciepłe miesiące, przy czym ubrań w ogóle nie kupuję w ciepłe miesiące, a kosmetyki w chłodne czasem tak)
      :)

      Usuń
  4. Obiecałam sobie że do końca miesiąca - żadnych nadprogramowych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz rację- prezent niespodzianka to maseczka Cure Solutions.

    a maseczka winogronowa jest super, ale można ją kupić za jakieś 12 zł czasami, więc nie warto specjalnie dla niej dobijać do 79zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...