wtorek, 14 sierpnia 2012

edycja limitowana maybelline | color tattoo

8 nowych kolorów, przynajmniej w Stanach Zjednoczonych. Ciekawe czy dotrą do Polski?
Alrighty, swatche pierwszej czwórki znajdziecie tutaj.
Kolory nazywać się będą następująco:

1. Blue on By - w teorii mocny niebieski, ale wygląda na to, że jest bardzo słabo napigmentowany, więc trudno zbudować kolor, ma prześwity i nie uszczęśliwia.
2. Ready, Set, Green - piękna ciepła zieleń, jeden z bardziej kremowych, kryjących równomiernie, dobrze współpracujących odcieni. chciałabym wypróbować.
3. Fuchsia Fever - fuksja na granicy bordo i różu, fioletu? no fuksja :) wymaga więcej niż jednej warstwy, ale nie jest źle. kolor bardzo mi się podoba.
4. Test My Teal - morski turkus!! wygląda na to, że nie ma w sobie ani za dużo zieleni ani za dużo niebieskiego. ojej, takie kolory trudno znaleźć w dobrej konsystencji. podobnie jak Ready, Set, Green - jest kremowy, dobrze kryje, równo i wydaje się, że przyniesie nam dużo radości. chciałabym wypróbować.

Z relacji online wynika, że Ready, Set, Green oraz Test My Teal swatchują się lepiej, są bardziej kremowe, jednolite i kryjące.

Druga czwórka to cienie o niekoniecznie zidentyfikowanej jeszcze konsystencji i pigmentacji.
Swatche tutaj.

5. Barely Beige - Mac Painterly Paint Pot Dupe? Niestety nie. Ma drobinki.. a już się nastawiłam, że będzie matowy. Damn.
6. Mossy Green - oliwkowa zieleń ze złotem, solo raczej nie, bo ma kiepską konsystencję, ale jako baza? TAK!
7. Rich Mahogany - (niestety ciepły) brąz, konsytencja wydaje się być w porządku, bez robienia placków, jednolita kremowa. Ja podziękuję, bo szukam chłodnego brązu.
8. Gold Shimmer - jak sama nazwa wskazuje, złoto z drobinkami. Mam dwa. Dziękuję.

Ready, Set, Green i Test My Teal czemu nie. Chętnie przyjmę ;) Fuchsia Fever też może być ciekawa, tylko, żeby mi nie gasiła tęczówki.. ale może nie.
Czemu od razu zakładam najgorsze ;)

Cienie w kremie! Gimme.

4 komentarze:

  1. ta pierwsza czwórka to śliczne kolorki , teraz takie sa w modzie !: ) miejmy nadzieje że wszystkie dotrą do Polski ale zapewne niesamowicie drogie beda

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. niech dotrą, mam tam znajomości to może mi ktoś kupi ;P

      Usuń
  3. Fajnie wyglądają te kolory! Ale najbardziej i tak chciałabym wypróbować Pomegranate Punk...
    A tak BTW, zostałaś tagowana :D http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2012/08/tag-10-pytan.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...