czwartek, 30 sierpnia 2012

eva green hair and make up

źródło

źródło

źródło

źródło

źródło

źródło

źródło

mrocznie, tajemniczo, klasycznie - tak. jak zacznie się uśmiechać z zębami albo ubiorą ją w bardziej nowoczesne ciuchy - absolutnie nie. ma jedną minę, jeden wyraz twarzy - ten wyraz twarzy i ta mina sprawdzają się. ostatnio podobała mi się w filmie franklin. kingdom of heaven widziałam kilkadziesiąt razy.
dobrze wygląda w makijażu typu panda / chodzę do gimnazjum, nadużywam czarnej kredki i nie mam płynu do demakijażu. ale ona wygląda dobrze. no i włosy. czasem trochę oklapnięte, raczej w dół niż górę, zasłaniają uszy i trochę policzki.

eva green makijaż charakterystyczne przydymione oko z rozmazanym na dolnej powiece cieniem

źródło

18 komentarzy:

  1. jaram się nią, jak wóz transmisyjny tvnu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim "guru" urodowym jest jednak Angelina Jolie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem.. dobry wybór, wszak angelinie niczego nie brakuje.

      Usuń
  3. Fakt, we Franklinie zagrała niezłą rolę. Choć koniec końców pod względem urody nigdy nie zwróciła mojej uwagi. Jest takim "typem mocno charakterystycznym", surowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. surowym - o! tego słowa mi brakowało. dziękuję.
      surowym.

      Usuń
  4. Eva Green jest niesamowita, ma intrygującą urodę, zdecydowanie wyróżnia się na tle podobnych do siebie aktorek :) Była świetna w Cracks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyróżnia się zdecydowanie, ja nie wiem..
      jakie są podobne do niej aktorki?

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. owszem, takie ciało jak ona mogłabym mieć :)

      Usuń
  6. muszę obejrzeć tego franklina w takim razie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ją, jest niesamowicie pociągająca.
    Jej cera, oczy i włosy - ideał!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...