niedziela, 5 sierpnia 2012

friends

obejrzałam wszystkie dziesięć sezonów i polecam każdemu.

8 komentarzy:

  1. to jest naprawdę świetny serial. genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez łyknęłam wszystkie i to w oryginale :) kocham bezwarunkowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyznaję zasadę, że seriale anglojęzyczne tylko w oryginale. nie znoszę lektorów a dubbing (w 99% beznadziejny) wyzwala we mnie mordercze instynkty. pingwiny z madagaskaru są wyjątkiem. i może epoka lodowcowa..

      Usuń
  3. Nie jestem wielką fanką, ale rozumiem ludzi, którzy go uwielbiają, bo miejscami jest przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przypomina mi stare dobre czasy, jest taki ciepły i uczciwy. i bez social media.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...