niedziela, 29 lipca 2012

jeszcze jest lipiec

tego się będę trzymać.
przez ostatnie kila dni jeździłam to tu, to tam.
przejechaliśmy mierzeję helską, utknęliśmy w korku, przypłynęliśmy z powrotem tramwajem wodnym, porzucając samochód ;) zalał nas deszcz, grad i w ogóle powódź się wydarzyła.

jarmark dominikański jest w tym roku trochę inny, może Wam opowiem co tam się dzieje ciekawego..
nie jestem jeszcze gotowa na sierpień (a kiedy jesteś gotowa na kolejny miesiąc;), więc przez jakiś czas potrwa tu jeszcze lipiec.

kupiłam ogromne jajka i rzodkiewkę i zjem śniadanie.
boli mnie tyłek, bo wczoraj ścigałam się sama ze sobą na rowerze.
wygrałam! :)

ps. dzień dobry. a co Wy robicie w to piękne lato? :)

6 komentarzy:

  1. Ja też chcę u siebie lipiec.

    Mnie nie boli tyłek, mnie rwie bark - na własne życzenie dorobiłam się ORB-R. Ten zły skrót to ostra rwa barkowo-ramienna. Mam kołnierz, zastrzyki i inne leki. Ruszam się jak ślimak.

    Smacznego jaja z rzodkiewką :] Ja jadłam boróweczki i jabłuszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooooo nie! zdrowiej szybko, niech boróweczki i jabłuszka wspomagają :)

      Usuń
    2. No właśnie, raz dwa zdrowiej. Masakra.

      Usuń
  2. Ja mam lipiec od zeszłego roku,zobaczymy jak długo potrwa,mnie nie boli tyłek,ale napierd...mnie lewe kolano,lewa nera (prawa też zresztą),dzisiaj byłam u chirurga pokazać kulkę na łbie,jakiś kaszak,chciał wyciąć,ale stwierdził,że gorąco,będzie mi się paprać jeszcze rana,małe dziecko,kto mi pomoże jakby coś się stało i kazał przyjść na wycięcie w październiku,a ja się pytam kiedy jest ten październik???

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, gdyby tu wiecznie nie padało, pewnie kupiłabym w końcu rower

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w lato tradycyjnie pracuję :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...