piątek, 31 sierpnia 2012

lady gaga fame, inspired make up.

Lady Gaga inspired make up przyszedł na mojego maila w newsletterze sephory.



Ja sobie takie kreski robiłam jak się uczyłam posługiwać czarną kredką. w ogólniaku.



W newsletterze zapowiedź czarnej kolekcji lady gaga fame.
Hmn. co my tu mamy.


Woda perfumowana

Kwiatowo-owocowy zapach LADY GAGA FAME stanowi zapierający dech w piersiach wyraz twórczości artystki. Perfumy LADY GAGA FAME koncentrują się wokół trzech głównych akordów: ciemnego, zmysłowego oraz jasnego. Inspiracją dla ciemnego były trujące owoce Belladony. Bogaty akord zmysłowości przepełniony jest kapiącym miodem, szafranem oraz nektarem z moreli. Ostatnie, jasne tony to wonny bukiet zgniecionych kwiatów tygrysiej orchidei oraz jaśminu sambac.
100 ml, 50 ml, 30 ml



Żel pod prysznic
200 ml


Balsam do ciała
200ml


gdyby nie to, że lady gaga fame dostępna jest wyłącznie w sephorze, wyobrażam sobie, że w okolicy świąt bożego narodzenia byłaby dostępna za kilkadziesiąt złotych w superpharm.

10 komentarzy:

  1. paskudny ten zapach. w sensie, że żadny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ciekawości na pewno wypróbuję-chociaż gagi nie lubię to ten czarny płyn jest interesujący.A zapach to podobno nic ciekawego wbrew pozorom i całej otoczce.Takie zwykłe owocowo-kwiatowe pachnidełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jak zobaczyłam materiały prasowe to pomyślałam sobie o kurde, no to na pewno będzie coś seksualnego. a potem owocowo-kwiatowy? lady gaga kojarzy mi się z wieloma rzeczami, ale nie z owocami i kwiatami. raczej z mięsem..

      Usuń
    2. Mięso mięsem ale koniec końców zapach robi Coty więc musi się sprzedać.Mięso w płynie raczej nie byłby marketingowym hitem;)

      Usuń
  3. Mnie Gaga odrzuca jako osoba, więc nawet nie kusi mnie seria sygnowana jej pseudonimem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam filmik , całkiem fajny make up , ale tylko dla takich gwiazd czy nawet by na jakieś imprezy na przebieranki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny makijaż, ładny design linii, podobno nawet perfumy pachną więcej, niż przyzwoicie.
    Cokolwiek o babce nie mówić, promocję mam przemyślaną i po prostu profesjonalną. Dla mnie wizerunek na miarę Bjork. Choć muzycznie nie jest mi po drodze, to szanuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. A właśnie się zastanawiałam gdzie ta Gaga jest dostępna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...