piątek, 24 sierpnia 2012

maski chroniące twarz od słońca - hit czy kit?

gdybym miała problemy ze skórą albo była po zabiegach dermatologicznych i wyjechała na wakacje w obszary równikowe (na równiku słońce świeci jednak inaczej, wiadomo) to na pewno zabezpieczałabym się lepiej przed słońcem, bo wiem czym to się może skończyć (i wtedy tylko manti pomoże;)

niemniej jednak, czegoś takiego jeszcze nie widziałam.
właśnie dlatego wchodzę na ten portal tylko kilka razy w roku.
nagradzam samą siebie i wyglądam jak seryjny morderca. na plaży. wtf?
miejsce wydarzenia Chiny, źródło zdjęć i link do artykułu tutaj.
ps. please tell me this is a product placement. i mean, seriously.




dodatkowym atutem w przypadku wzoru moro jest fakt, iż można zakamuflować się w falach. za to reszta stroju przyda się jeśli staniemy obok dzikiego kota.

zapytam raz jeszcze. WTF? tzn no tak, na pewno chronią przed słońcem, ale naprawdę? naprawdę? jak chcę się schować przed słońcem to nie idę na plażę. obviously.

17 komentarzy:

  1. sorki, ale - ja pier*olę :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. tzn rozumiem, że jest to produkt uboczny jakiegoś toku myślowego "jak ochronić się przed słońcem" i podejrzewam niezły biznes, ale nie rozumiem toku myślenia klientek. nie chcę się zestarzeć, ale lubię słońce, więc założę sobie kominiarkę na twarz i kombinezon. WTF!

      Usuń
    2. w sumie ja też i pier...i nie rozumiem???

      Usuń
    3. konia z rzędem temu, kto nam wytłumaczy. i kopystka gratis.

      Usuń
  2. Chińczycy maja sporo pomysłów na różne wynalazki, więc wymyślili i coś takiego:) może kiedyś i u nas cos podobnego będzie na porządku dziennym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. da faq? "lekka" przesada, czego to oni nie wymyślą:o

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę przesada, ale cóż ogólnie skośnoocy lubują się w odmiennych rzeczach, upodobaniach, zachowaniach, więc wcale mnie coś takiego nie dziwi :))

    Osobiście uważam, że takie maski są fatalnym pomysłem - szczególnie dla służb policyjnych :DD
    Przy takich maskach łatwiej zostać Boombermanem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz moro jest na topie, kupmy sobie moro

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zobaczyłam zdjęcia, byłam przekonana, że to azjatyccy sojusznicy Pussy Riot...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, to mógłby być element stroju sojuszników pussy riot..

      Usuń
  7. hahahaha leżę i kwiczę XD XD XD Btw nie długo będzie moda na mumię :>

    OdpowiedzUsuń
  8. hahhaha a ja Was zaskoczę - moja Sis byłaby skłonna to ubrać! do uprawiania sportów wodnych - a opalać się nie chce i nie zamierza;P ogólnie powiem tak beka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do sportów wodnych jak najbardziej pianki maski itd, ale to do sportów wodnych a nie opalania. i jeszcze w wojsku albo na survivalu albo wspinaczka albo jak się jest snajperem..

      Usuń
    2. do opalania to masakra;p już lepiej ładny kapelusz i filtr na mordkę

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...