środa, 15 sierpnia 2012

mgr update no2, epic fail ulubionej apteki i kupiłam nauszniki.

preferencje seksualne szympansów, Rzymianie, Żydzi i Amazonki.
naprawdę myślałam, że zdążę, ale teraz myślę, że mogłam się mylić..

apteka gemini na allegro przestała mieć odbiór osobisty. wtf. dlaczego?

mecz towarzyski polska estonia. dużo o sporcie się mówi w mediach ostatnimi czasy.
to dobrze, chociaż lepiej byłoby gdyby się robiło.
ariel borysiuk ariel boryyyyysiuk ooo ariel borysiuk.
dudek był w faktach po faktach.
głowa mnie boli, a ibupromu brak. byłam wczoraj w empiku i kupiłam sobie gazety,
ale nie mam ich kiedy przeczytać. znalazłam też stand z miami roller girl.
taki był ładny. niech mam szczęście do standów jesienią. lubię jak są nie puste.

nauszniki kupiłam. chcę iść do kina. chcę iść na siłownię. jak się wszystko pochrzaniło aaargh.
głowa mnie boli. mam nestea zieloną. przynajmniej tyle. chipsy do meczu by się przydały.
tak, raczej nie zrzucam wagi. na siłownię! chlip.

tak, marudzę.
wdech, wydech.

pff.

15 komentarzy:

  1. Coo???? nie mają już odbioru osobistego? wrrrr....
    A to było coś na tym standzie czy nie?:P

    TO mnie apteka wkurzyła...Pewnie zrobiłaś im za dużą reklamę;)))

    Idę po coś na rozgrzanie:)

    CMOK i nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale combo informacyjne :D Uwielbiam jak piszesz w ten sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale na stronie nadal maja osobisty, więc ja się na nich od-obrazilam póki co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak, ja wiem, ale wiesz zawsze były rozmaite promocje, na każdej z platform inne.
      no cóż. niech będzie tak, jak jest. ja pozostanę wierna, bo ceny tego, co ja kupuję mają konkurencyjne. jeszcze doz lubię, ale dermokosmetyki na dozie mają kosmiczne ceny.

      Usuń
  4. zdążysz, na pewno zdążysz. po własnym doświadczeniu wiem, że możliwe jest napisanie około 10 stron dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Możliwe jest napisanie 128 stron w 2 tygodnie - wiem z autopsji :P

      Usuń
    3. tak, ja wiem, że jest możliwe. przecież ja też pisałam i przecież umiem pisać.
      mam jakąś barierę, może mi się wydaje, że to musi być cholernie trudne i nie przeskoczę.

      Usuń
  5. Powodzenia Stri! Ja też chcę iść do kina, dopiero byliśmy, ale na jeszcze ze 2 filmy chce iść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymajcie kciuki? :)
      ja mam głód filmowy często, ale teraz mam głód kinowy.

      Usuń
  6. Ba! Mozliwe jest napisanie cholernie ciezkiej pracy w miesiac- wizerunek Rosji iRosjan za prezydentury Putina w tygodnikach newsweek wprost i polityka....jesli akurat jakims cudem pozna sie Rosjanina w autobusie i pozyczy mu bilet a jego brat zna historie Rosji jak my abecadlo...,i jeszcze lubi o niej opowiadac...mialam prywatne wyklady przy kawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna sprawa! to bardzo interesujący temat, no i wyobrażam sobie, że wykłady musiały być genialne!

      Usuń
  7. Jeśli tylko masz ochotę zapraszam do zabawy 10 pytań :) http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/08/10-pytan.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! na pewno się przyłączę, w swoim czasie. teraz mam problem, bo czas przyspieszył a ja zwolniłam i nie mogę go dogonić i się z niczym wyrobić ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...