wtorek, 7 sierpnia 2012

mgr update no1, peeling enzymatyczny bu, wiosłowanie.

czcionki są jakieś popieprzone, nie wiem jak ja mam ustawić taki sam styl dla wszystkich nowo powstałych (nowo powstały razem czy osobno. no tak, osobno) dokumentów. damn you microsoft office.
a kiedyś umiałam wszystko tam poprzestawiać. aaaaaaaaaargh.
peeling enzymatyczny z bu podejście nie wiem które. na pierwszy rzut oka (ponowny pierwszy rzut, bo już go używałam) dobrze peelinguje skórę. ciekawe co na to moje ogromne podskórne gule. czy powstaną nowe, czy znikną dotychczasowe? dowiemy się.
w moim klubie fitness, odkryłam nową maszynę rowero-wioślarską. pedało-wioślarską.
..no, że się pedałuje w przód siedząc i rękami (rękami czy rękoma. ok. obie formy poprawne) wiosłuje.
zawsze jak piszę jakąś pracę nagle zapominam wszystko, co wiem na temat gramatyki i ortografii.
z doświadczenia wiem, że lepiej zawsze się upewnić, chociaż ja osobiście nigdy z tym problemów nie miałam (oprócz zaćmień sesyjno-pracotwórczych)
alrighty.
a, no. właśnie. a maszyna jest fajna. ręce mnie bolą :D

tak, będę robić apdejty, bo jak nie będę to nigdy nie wyegzekwuje i będzie dupa zbita i mnie wywalą już bezpowrotnie, a po tylu latach to bym mogła chociaż dostać mgr przed stri.

6 komentarzy:

  1. dostaniesz magistra. wiem, że dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, tak. ale to chodzi o to, żeby teraz. nie kiedyś w ogóle na jakimś innym kierunku/uniwerku ;)
      kurde, to jest tak ważne i tak istotne. ale ok. presja działa i zawsze pomaga. spinam się w ostatnim momencie. jestem miszczem ostatniej chwili.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki :* i wspieram mentalnie.
    MUSI być dobrze, będzie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę, Słońce! Będzie dobrze, tylko trzeba w to wierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spiąć poślady i pisać - dla mnie najbardziej motywująca o dziwo była nuda! chłop na uczelni - to ja siedziałam grzecznie w weekend i tworzyłam... aaaa no i później tydzień choroby więc dopiełam wszystko na ostatni guzik;)

    takiego wioślarza to ja jeszcze nigdy nie widziałam:O

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...