wtorek, 21 sierpnia 2012

mypa shea butter. kosmetyki do włosów

poznałam 2 serie kosmetyków mypa:

1. z masłem shea
2. z aloesem, o której następnym razem.



seria z masłem shea, widoczna na zdjęciu składa się z szamponu, odżywki i maski do włosów.
maska ma specyficzną konsystencję, pastokremu. masła w zasadzie. takiego z margaryną. używa się jej dosyć łatwo, bo wystarczy "odkroić/oderwać" kawałek maski i rozsmarować w dłoniach lub bezpośrednio na włosach. działanie nie jest najlepsze na świecie, ale inna sprawa, że może moje włosy wcale nie lubią tego składnika. trzeba przetestować samemu.



podobają mi się opakowania całej serii. są nieprzezroczyste i solidne. i żółte.

szampon i odżywka są standardowe, nic w nich dziwnego. szampon dobrze się pieni, zmywa oleje. odżywka ułatwia rozczesywanie, nie obciąża.

ceny do zniesienia, ale dostępność. tu zaczyna się problem. już bardzo dawno nie widziałam w swoich naturach tej serii. ostatnio spotkałam dwie rzeczy z serii aloesowej, ale mało shea zniknęło.
czy u Was są te kosmetyki (jeszcze?), chyba ta firma jest wycofywana z drogerii natura..

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, więc nie pomogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..więc zgodzisz się, że to takie coś innego i nie wszyscy to znają? :)
      lubię mieć takie inne niż wszyscy, ale jednocześnie też mam takie kosmetyki co wszyscy mają ;P

      Usuń
    2. Się zgodzę i tym samym chrapka też mnie naszła :D
      Ale skoro wyjątkową chcesz pozostać to się dla siebie rozglądać nie będę :P

      Usuń
  2. Też pierwsze widzę/słyszę ** Aż zachciałam wypróbować, tylko gdzie to kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna była ta maska :) I wystarczała na całe wieki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. seria aloesowa jest też warta uwagi, napiszę o niej wkrótce.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...