niedziela, 5 sierpnia 2012

piraci z karaibów


zdjęcie nie oddaje dramatyzmu sytuacji. ja byłam przekonana, że ten statek wpadnie na nasz katamaran. tak się nie stało i uszliśmy z życiem ;)
morze jest takie ekscytujące! gdyby nie to, że komary mnie zabijają z każdym ugryzieniem, pewnie większość wakacji spędzałabym na mazurach. nigdy nie lubiłam jeździć nad jeziora właśnie z powodu komarów.. ale morze.. morze to zupełnie inna sprawa. ja nie żegluję, ale zawsze miałam ochotę być blisko morza. teraz jestem. niezbyt często bywam w morzu, ale może powinnam się jakoś zaangażować we wchodzenie do wody.
kto żegluje, ręka w górę!

8 komentarzy:

  1. Ja też często żegluję brzuchem po wodzie ;) Nie wytrzymałabym bez cyklicznego taplania sie w wodzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nawet nie byłam na łódce z żaglem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię morze za klimat i w ogóle ;P. Ale nigdy nie żeglowałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. ja żegluję,ale mam stracha,heheh:)chore,co nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie czemu - przezwyciężasz swoje ograniczenia :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...