czwartek, 30 sierpnia 2012

rossmann gazetka promocyjna 31.08 - 13.09

dzień dobry. ceny obniżone są o raczej mniej niż więcej.
moim zdaniem, bez szału. może następna będzie z przytupem?
z ciekawszych rzeczy:
  1. max factor, lakiery -25%
  2. - 20% na makijaż twarzy bourjois
  3. chusteczki do demakijażu alterra za 2zł albo bourjois za 12 zł
  4. clean and clear gratis żel lub peeling przy zakupie dowolnego produktu
  5. siarkowa moc krem matujący 13 zł
  6. szampon do włosów john frieda, pełna oferta 25zł
  7. john frieda stylizacja pełna oferta 27zł
  8. szampon isana, pełna oferta 5 zł
  9. masła do ciała dax za 9 zł
  10. fusswohl krem do nóg rozświetlający 6 zł
  11. płatki higieniczne isana, owalne, 3 zł (chociaż ja wolę te babydream, są większe)
  12. moja ulubiona słona pasta do zębów parodontax 9 zł
  13. babydream, szampon, płyn-żel, oliwka, puder
  14. herbata tekanne, pełna oferta. opuncja figowa jest najlepsza ;)
  15. kleenexy za 3 zł. muszę zrobić zapas...
  16. for your beauty masażer do zwalczania cellulitu 8 zł
ps. czy karta rossnę się Wam przydaje?

14 komentarzy:

  1. Jakoś nic mnie w tej gazetce nie zainteresowało, a zresztą zrobiłam małe zakupy pourlopowe w SP i mój portfel leży i kwiczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mój portfel leży w tym samym miejscu co Twój i kwiczy tak samo głośno.

      Usuń
  2. obniżka cen bourjois mi się podoba, może pokuszę się w końcu na bronzer. a poza tym, fakt, jakoś szału mnie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bourjois healthy mix - używam podkładu i korektora i polecam, Katalina używa pudru i też poleca (o ile się nie mylę, Kat popraw mnie;), a bronzer to moje marzenie z wczesnej młodości. może faktycznie. tyle lat już chcę go kupić ;)

      Usuń
    2. nie kuś mnie z tymi podkładami, mam dwa do zużycia, a na ten z bourjois też mam chrapkę:D hmmm natommiast puder mi się kończy, będę musiała i to sprawdzić;) mi się od dobrego roku marzy ten czekoladowo-podobny bronzer. a dwadzieścia procent to całkiem spora oszczędność;)

      Usuń
    3. całkiem całkiem chociaż on w rossmannie kosztuje z 60 zł, także to i tak jest cena z kosmosu. tzn nie aż tak bardzo z kosmosu przecież, ale nie jest to 30 zł.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. prawda? jakoś tak.. nie wiem. może czekają na październik aż się studenci będą zaopatrywać. hmn.

      Usuń
  4. Mnie tylko ten rabat na Bourjois zainteresował, choć biorąc pod uwagę ich ceny też może nie być różowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za korektor zapłaciłam 40 zł bez promocji.

      Usuń
  5. Robię nalot po szampon babydream, może tym razem mi nie wykupią ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zawsze Ci wykupują? wredne baby ;)
      wiesz, ja ten szampon miałam 3 razy i za każdym razem myślę, że go kupię jak będzie w promocji, ale tak naprawdę go nie potrzebuję (chyba, że do pędzli..)

      Usuń
  6. widziałam, nic mnie nie zainteresowało. nie wiem czy to dobrze czy źle. :P karty Rossnę nie mam, nie kupuję aż tak dużo dzieciaczkowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też. myślę, że to jednak dobrze ;)
      ja też nie kupuję, ale cały czas trzymam kciuki za program lojalnościowy/urodowy

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...