sobota, 25 sierpnia 2012

the way of the gun

ten film jest..

benicio..

ryan..

tak.



you should

nie jestem fanką trailerów, bo czasami po obejrzeniu jakiegoś filmu mam okazję obejrzeć trailer i zastanawiam się WTF? to wcale nie było o tym. a najgorsze są filmy, które w trailerze mają całą historię. no po prostu. o ile jeszcze mogę obejrzeć taki film zanim obejrzę trailer, to odwrotnie już nie da się.

anyways, opening scene the way of the gun here you go.



oglądałyście?
ps. dlaczego polskie tytuły zawsze są tak ogromnym nieporozumieniem?
ps2. i jeszcze chciałam napisać, że Christopher McQuarrie jest dobrym reżyserem i nie mogę się doczekać the stanford prison experiment zapowiadanego na 2014 rok.

3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...