poniedziałek, 30 lipca 2012

yves rocher kod promocyjny sierpień

właśnie dostałam mailing. tym razem w prezencie możemy otrzymać krem pod oczy z serii bio



składniki roślinne: wyciągi z passiflory, nagietka i rumianku, puder z aloesu, woda z hamamelisu, olejek ze słodkiego migdała.

wystarczy wpisać kod promocyjny "REVEIL" przy zakupach powyżej 39 złotych.
kod promocyjny jest ważny do 7.08.2012r.
cena regularna produktu to 65 zł.
jestem ciekawa jak się sprawdzi, nie próbowałam jeszcze pielęgnacji pod oczy z yves rocher..

3 komentarze:

  1. Ja mam kupon z Urody na ich produkty, ale sama nie wiem czy iść czy nie iść.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz czas do 12, żeby zdecydować. noo.. do 11. dla bezpieczeństwa ;)

      Usuń
  2. Fajna jest ta seria! Mam z niej balsam do ust i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...