czwartek, 23 sierpnia 2012

yves rocher, maseczka rewitalizująca z owocem granatu z hiszpanii

Yves Rocher, Maseczka rewitalizująca z owocem granatu z Hiszpanii.

Photobucket

Photobucket

Kupiłam ją kiedyś w esklepie razem z żelem pod prysznic z tej samej linii. Od razu jak weszły do sprzedaży, lubię poznawać nowości :) Poza tym była promocja i zestaw kusił mnie swoją dobrą ceną.

Maseczka jest 3-minutowa i jako odświeżający, dodający twarzy blasku, produkt - sprawdza się fantastycznie.

- ma przyjemną konsystencję
- dobrze się rozprowadza
- nie ściąga twarzy ani w trakcie użytkowania, ani po zmyciu
- nie podrażnia (o tym więcej poniżej)
- nie uczula
- nie zapycha
- odświeża
- rozjaśnia skórę
- jest w miarę wydajna
- jest łatwa i szybka

do tej pory świetnie, ale niestety jest jeden istotny szczegół:

- nie współpracuje z moimi obszarami naczynkowymi. na czole, nosie, brodzie - na całej twarzy maseczka dała świetny efekt oprócz policzków, które wybuchnęły po zmyciu maseczki. w trakcie nic się nie działo, dopiero po zmyciu. chcę podkreślić, że nie wyskoczyły mi żadne krostki, przebarwienia czy czerwone plamy w sensie uczuleniowym. po prostu naczynka się sprzeciwiły. trwało to niedługo, po kilkunastu minutach skóra doszła do siebie.. wiem jednak, że nie będę jej już nakładać na te obszary. to nie byłoby rozsądne

podsumowując, uważam, że jest to świetny produkt dla jakiejkolwiek skóry - tłustej/przetłuszczającej się (mój nos i czoło i broda były bardzo zadowolone), czy suchej (poza zaczerwienieniem naczynkowych policzków, skóra była nawilżona i ukojona i ładna), czy mieszanej - taką jak mam ja.
nie nakładajcie jej tylko na tereny naczynkowe i powinno być dobrze :)

teraz jest w promocji i wysyłka gratis.

jednocześnie zastanawiam się jak moja skóra zareaguje na pozostałe 3-minutowe maseczki YR. na pewno prędzej czy później się przekonam. natomiast jeśli chodzi o mojego ulubieńca maseczkowego - pisałam o niej tu.

12 komentarzy:

  1. Masz rację, nie denerwuj naczynek ;) A fajnie pachnie ta maseczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem żel ma boski zapach, maseczka tylko przyjemny ;)

      Usuń
    2. ma ładny zapach, granatowy :)

      Usuń
  2. ta maseczka u mnie nie zrobiła kompletnie nic. tak samo z cytrynową, jak dla mnie są identyczne, różnią się tylko zapachem. za to winogronowa wyróżnia się na plus, uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę wypróbować winogronową :)

      Usuń
    2. polecam, zwłaszcza zimą, skóra dosłownie pije winogronową.

      Usuń
    3. tak zrobię. zima już wkrótce :)

      Usuń
  3. jeśli drażni naczynka, to byśmy się nie polubiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, naczynkowe obszary należy uspokajać.

      Usuń
  4. eee ja to leń jestem z maseczkami się nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się polubiłam odkąd znalazłam kilka skutecznych.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...