poniedziałek, 30 lipca 2012

ziaja pro maska kojąca z glinką różową. nowy element pielęgnacji.



maska kojąca z glinką różową. do mojej cery naczynkowej w sam raz.
moje zamiłowanie do maseczek zaczęło się mniej więcej wtedy kiedy okazało się, że dobrze dobrane produkty działają. dobra maseczka jest tak samo istotna jak reszta pielęgnacji skóry. ale odkrywcze..
ja używam maseczek właściwie zbyt rzadko, bo innych produktów używam na strefę T, gdzie się przetłuszczam, a innych na obszary naczynkowe gdzie jestem lekko przesuszona (czy może "szybciej się przesuszam). dodatkowo mam cerę wrażliwą, alergiczną. a to jest cera, którą trudno jest zadowolić

kupiłam ją podczas spotkania z Dziewczynami :) ziaja ma teraz sklep w madisonie (gdańsk) i mogę sobie tam pójść i pooglądać wszystkie rzeczy z serii pro! w gdyni też jest sklep (w batorym)
kosztowała 25.09 zł i zdecydowanie lepiej się sprawdza niż wersja w saszetce.
tzn, no bo nie jest w saszetce i jest łatwiej ją wyciągnąć i zastosować. ma 250 ml. tak, jest aż tak duża. ale można się podzielić z koleżanką albo zastosować na większe części ciała jeśli mamy pajączki czy inne uwrażliwienia.

moje odczucia po kilku tygodniach są takie, że maseczka jest świetna na naczynka. używam jej na "nie strefę T" i nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków ubocznych typu pieczenie, zaczerwienienie czy podrażnienie.

- koi
- nawilża
- redukuje podrażnienia skórne, tak.
- łagodzi zaczerwienienia, tak.
- nie ma problemu ze zmywaniem, nie brudzi! :)

nie wiem czego jeszcze się po niej spodziewać.
"zmniejsza wrażliwość naskórka" brzmi ciekawie, może przy dłuższym stosowaniu.
spróbuję stosować ją na dekolt, bo tam też mam problemy z naczynkami.

polecam serdecznie. wypróbujcie wersję w saszetce, a jeśli się Wam spodoba - kupujcie śmiało duży słoik. za 25 zł to naprawdę świetny produkt. łatwy w użyciu i skuteczny.

6 komentarzy:

  1. Pamiętam tę wizytę :) Sklep jak eldorado jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sięskuszę, też jestem naczynkowcem, a dobra maseczka Ziai nie jest zła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, szczególnie, że jak saszetka Ci się spodoba to nie musisz się frustrować opakowaniem - kupujesz duże wiaderko i po sprawie ;)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...