środa, 5 września 2012

catrice le hollywood’s fabulous 40ties

Catrice Absolute Eye Colour Quattro 01 She's A Lady

Catrice Absolute Eye Colour Quattro  02 Hollywood Boulevard

Catrice, żel do brwi

Catrice, rozświetlacz pod łuk brwiowy

Catrice Velvet Lip Colour w kolorach 01 Red Butler, 02 Holly Rose Wood,  03 Marlene's Favourite,  04 The Nude Scene

Catrice, High Gloss Lip Topcoat And Gloss

Catrice Multi Colour Blush 01 Gone With The Wind

Catrice Ultimate Nail Laquer w kolorach  01 Red Butler,  02 Holly Rose Wood,  03 Marlene's Favourite,  04 The Nude Scene, 05 Doris' Darling



nowa limitka z catrice? poproszę wszystko.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że wejdzie do polski jak już będę w gda, bo tak to pewnie mnie ominie ;/

      Usuń
  2. a u mnie jest ;) ale zgłupiałam na jej widok i jeszcze nic nie wzięłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli dziś popołudniu robię najazd na Naturę.
    Choć różu już pewnie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdziesz to daj znać, ja nie mam okazji, żeby zajrzeć i sprawdzić czy już dotarła czy jeszcze nie dotarła. teoretycznie cucuba i upperwildside mają być wcześniej, ale kto wie jak będzie naprawdę :)

      Usuń
  4. Świetne kolory. Pierwszą paletkę bym wzięła, jeśli jest matowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne! Bardzo ladne.
    Zobaczymy, jak z jakoscia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...