wtorek, 18 września 2012

jak pat and rub pakuje swoje kosmetyki? w zielony papier.

wyobraźmy sobie panią rusin stojącą przy taśmie produkcyjnej czy innym stanowisku pakowacza.. eee, nie. nie wyobrażajmy sobie. niemniej jednak miło ze strony pat and rub, że pakują kosmetyki w zielony papier zaklejony przezroczystą naklejką z logiem firmy. zielony kolor jest ładny, intensywny i jakże miły dla oka. naklejki są matowe, też niczego sobie. już dawno nie widziałam tak dobrze zapakowanych kosmetyków.
kiko też miało jakiś ładny papier z tego co pamiętam..
no i pompki.. gdybym ja miała stworzyć kosmetyki, na pewno wpakowałabym je do opakowań z pompką. ojej. pompki są cudowne.

a Wy jakie lubicie opakowania/sposób pakowania? miałyście jakieś miłe przeżycia z tym związane?
chyba wszystkie zwracamy uwagę, obojętnie czy ze względów estetycznych czy w kontekście odpowiedzialności za środowisko.
douglas online, pamiętam, że też mieli taki zbyt niebiesko miętowy papier, ale te takietorebeczki papierowe to nie jestem pewna czy to konieczne, chociaż.. no nie wiem.

Photobucket

27 komentarzy:

  1. Lubię jak kosmetyki czy ogólnie zakupy sa ładnie zapakowane a nie wrzucone w zwykłą, plastikową jednorazówkę. Kocham sklepy, które oferują tzw. Gift wrap service, czyli pakują produkty na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja kiedyś pakowałam sobie na prezent wszystko i potem miałam tyle radości! :)

      Usuń
    2. Wiadomo :D ja najbardziej w zakupach własnie lubię moment odpakowywania zdobyczy

      Usuń
  2. Minti Shop też bardzo ładnie pakuje swoje kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dobrze wiedzieć. może kiedyś coś u nich kliknę.

      Usuń
  3. Z Pat&Rub miałam zapakowane w filcowy szary woreczek przewiązany firmową wstążką -też mi się podobało. A co do papieru hmmm nie pamiętam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robiłaś zakupy online? może zmieniają coś..

      Usuń
  4. W Douglasach stacjonarnych całkiem ładnie pakują na prezent.
    Mi się podoba sposób w Stendersie- szary papier i sznurek. Oczywiście, to nie jest takie zwykły szary papier, tylko robiony specjalnie dla nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię takie specjalne różne rzeczy :)

      Usuń
  5. Miałki sa pakowane w śliczny papier - cętkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jak coś ma ładne opakowania. cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przymknę oko na opakowanie ;) i zobaczymy, co oferują w środku. Jak wiesz, jestem mega sceptyczna wobec Pat&Rub. Miejmy nadzieję, że niepotrzebnie ;)

    Tak, Kiko zapakowało lakiery. W sumie to dobre rozwiązanie bo nic nie tłucze się po pudełku. Jednak bardziej niż opakowanie zwraca moją uwagę dobranie kartonu. Kiedy zamawiałam z YR w Polsce zawsze musiało być duuuże pudło nie odpowiadające zawartości. Na dodatek nie zabezpieczali kosmetyków. Nigdy nic się nie stało ale czytałam, że niektóre osoby miały problemy.

    Fajnie, że JUŻ jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D

      tak, ja też się zastanawiam czemu YR takie ma pudełka. nie wiem, chociaż one się przydają później ;)

      Usuń
    2. tzn, ale pamiętajmy, że ja też jestem sceptycznie nastawiona w sensie ogólnie, ale opakowania i pakowanie nastraja mnie pozytywnie.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście Pat&Rub wysyłając kosmetyki starannie je pakuje i zabezpiecza. Ja akurat miałam opatulone czerwonym papierem ;) Co do samych opakowań są ok, pompki oczywiście są. Jednak w przypadku olejku do ciała serii Sweet po czasie opakowanie wyglądało tragicznie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejki w ogóle mają tendencje do wyglądania tragicznie po pewnym czasie..
      :)

      Usuń
  10. pompki to doskonały dodatek do kosmetyku chociaż najlepiej to by było, gdyby można je za symboliczna 1 złotówkową monetę dokupić do kosmetyku do którego się chce;P

    ładne opakowania cieszą oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w YR mają taką politykę, pompki kosztują 3.5zł. ja mam tych pompek wiele i jeszcze żadna mi się nie popsuła, a niektóre mam już kilka lat.

      Usuń
  11. Pump it up! ;) Pompki są the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przeczytałam Twój komentarz wczoraj wracając z siłowni to słuchałam "pump it"
      :D

      Usuń
  12. Nie lubię kiedy sklep standardowo pakuje swoje produkty. To świadczy o braku "ekologicznego myślenia". Kiedy wybieram się na zakupy, nie biorę torebek, reklamówek, ozdobnych opakowań ani zbędnych mi gratisów. Jeśli idę na większe zakupy - staram się mieć przy sobie plecak, a w nim jakieś torby. Używam też toreb z lnu. Wyglądają obrzydliwie, ale za to wystarczają na lata.
    A opakowania z pompkami są the best. Nie tylko higieniczne, ale też nic się nie rozsypuje, nie wylewa, nie wybebesza w podróży.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...