sobota, 29 września 2012

krk

hej :)

nadal jestem w krakowie, cóż mogę powiedzieć.. nabrałam dystansu i odnajduję się tutaj ekstremalnie dobrze.

w kwestii magisterki, złożyłam! oddałam! :)
amazing

dziękuję Wam za wszystkie pozytywne emocje wysyłane w moim kierunku od wielu miesięcy.
jeśli mogę Was o to prosić, trzymajcie kciuki jeszcze przez kilka tygodni.
muszę się obronić. tak, tak ja wiem, że to tylko formalność, ale jestem lekko przerażona.

mam nadzieję, że u Was świetnie, piękne mamy lato tej jesieni, nieprawdaż?
pozdrowienia, buziaki
odezwę się już z często.

stri

ps. tyle drogerii chciałam tutaj odwiedzić, ale się nie udało. może następnym razem. no i mac. nooo, następnym razem :)

15 komentarzy:

  1. uff, koniec pisania! super :* jestem z Ciebie dumna, że zdążyłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz powodzenia na obronie! (ale potwierdzam, to tylko formalność :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba! Teraz jeszcze daj czadu na obronie i będziesz mogła oblewać magistra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji, jak juz będziesz miała chwilę na to by odsapnąć: tag dla Ciebie http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2012/09/tag-moja-pielegnacja-paznokci.html

      Usuń
  4. teraz tylko się obronić:) ah w krk to ja bym mogła mieszkać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w Krakowie chyba nie można odnaleźć się inaczej niż dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki! teraz to już z górki :)
    P.S. Ja dziś stworzyłam dopiero swój plan pracy mgr., wszystko więc przede mną... ehh :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję oddania pracy:-) to już pierwszy krok do końca:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty wiesz :*

    Czekam cierpliwie :) bo i dużo wiadomości mam dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, udało Ci się zdażyć! :) To super :) I trzymam kciuki za obronę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zakończenia magisterki!

    Obronisz się na pewno świetnie. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  11. napisałam maila :)

    Trzymam kciuki i życzę powodzenia! Nie ma się czego bać, to tylko formalność ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kichać drogerie. Najważniejsze, ze praca napisana i oddana. Gratuluję! Teraz jesteś POMCM. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...