środa, 5 września 2012

nowa gazetka superpharm 6.09 - 19.09





joanna korolove nie polecam, pompka nie działa.


dobry moment na kupienie bazy z dax, pisałam o niej tu. tusz do rzęs rimmel scandaleyes ma duuużą szczotkę i trzeba się przyzwyczaić, ale it's worth it. wspominałam przy okazji denek.



od kiedy essence jest w superpharm??





jeśli dotrę do superpharm to może coś rozważę, ale muszę pamiętać, że im więcej kupię, tym bardziej będę musiała dźwigać w drodze powrotnej do domu ;)
dzień dobry! piękny dzień na napisanie trzeciego rozdziału mojej magisterki.
ps. dostałam wczoraj naczynie z motywem wielbłąda :) yay!

14 komentarzy:

  1. damn nie mogli takiej zrobić 2 tyg później? ;p akurat sporo rzeczy, które mam kupić w pl. cóż, może następna też nie będzie zła

    OdpowiedzUsuń
  2. essie za 26zł z groszem to ciekawa propozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nic mnie nie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie widzę tym razem niczego co by mnie w 100% zmotywowało do najazdu na sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście, że mam jakieś pół polski do najbliższego SuperPharm. Niestety, tak dobrze nie będzie jak zacznie się rok akademicki... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalona! ale wiem co czujesz, ja tez jadac do krakowa na studiach nagle uzyskalam inne mozliwosci i inne perspektywy zakupowe :D

      Usuń
  6. Muszę przyjrzeć się bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nastepna tez na pewno bedzie fajna, czuje to ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. czuje, ze w nastepnych bedzie wiecej takich.. "moich" produktow.. pilarix na przyklad

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...