czwartek, 6 września 2012

revolution tv series



jak wiecie, ja uwielbiam seriale. różne, więc zawsze wychodzę z założenia, że serialowi trzeba dać szansę jak pojawia się na rynku. niestety, większość (nawet mimo popularności wśród widzów) zostaje zdjęta z anteny po pierwszym sezonie. tym razem ludzie też obstawiają, że zdejmą revolution jak się oglądający wciągną i trudno im odmówić racji w tych obawach.

ciekawy jest pomysł pozbawienia (ale nie do końca) ludzi technologii. myślę, że może być ciekawy. np terra nova też była fajna, ale tam technologii mieli pod dostatkiem, tylko dinozaury biegały tu i tam..



anyways, jeśli chodzi o obsadę to mamy charliego swana (ojej, on mi tutaj robi zgrzyt, ale nie tak duży jak miranda z seksu w wielkim mieście w innej wchodzącej teraz produkcji - tamtego nie mogę oglądać, miranda jest zbyt dużym wyzwaniem w roli jakiejś średniowiecznej kobity).

źródło

charlie swan, mamy też narkotykowego bossa z breaking bad. tutaj ma konia i chłopaków do pomocy, ale wygląda na takiego samego świra jak w breaking bad.

źródło

źródło

3 komentarze:

  1. Gus Fring to jedna z ciekawszych postaci w BB, szkoda, że skończył z twarzą terminatora haha :D

    Ja jestem teraz na 5 sezonie Mad Mena, wkręcił mnie totalnie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, wiesz co a mad men to ja uwielbiam! obejrzałam go i chętnie zobaczyłabym ponownie, świetne kostiumy, zdjęcia, no i scenariusz.

      Usuń
  2. nawet nie słyszałam o tym serialu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...