poniedziałek, 10 września 2012

there's no use taking a step back

wiecie co, jeśli dzisiaj otrzymam chociaż jedną dobrą informację to będę zadowolona.
tyle rzeczy może pójść źle. fuck.
oh well

życzę Wam miłego dnia, ja dzisiaj nie spałam, bo pobudka o tak wczesnej godzinie byłaby zbyt okrutna.
mój dzisiejszy podróżny outfit / ałtfit składa się m.in. z czarnych dżinsów i już się zastanawiam co się wydarzy w niemal 30stopniowym upale.. może wezmę ze sobą krem na odparzenia. i co? tym białym kremem po tych czarnych spodniach.. a jak mi przebije na drugą stronę?

w każdym razie, dużo słońca i do zobaczenia wieczorem!
stri.

muzyka na takie poranki

14 komentarzy:

  1. Wobec powyższego - powodzenia! Ten dzień na pewno będzie udany!


    PS. Beznadziejna ta pogoda teraz. Rano zimnica a popołudniami upał nie do zniesienia :/ Ubrałam marynarkę rano by na powrocie się nie smażyć w kurtce i zmarzłam niemiłosiernie :/ Jeszcze jakiś pawian kłócił się w autobusie z kierowcą by wyłączył ogrzewania i włączył klimę :O To że jego żona ma klimakterium nie znaczy, że kurna wszyscy mają skoki temperatur i muszą marznąc :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. orety uwielbiam tych fanow klimatyzacji :/
      w biurze tez - maja skarpetki i spodnie od garnituru i mysla, ze w sukience rownie goraco :P

      Usuń
    2. ja myślałam, że zamarznę rano bez skarpetek a potem myślałam, że się stopię. tyle emocji.

      Usuń
  2. Powodzenia! To będzie dobry dzień, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak najszybciej jak poszło i mam nadzieję że kciuki pomogły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kciuki pomógły! Poszło dobrze, mam perspektywy i plan na najbliższe tygodnie a 24 muszę przyjechać znowu. Odezwę się z komputera bo komórka jest pf. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! cieszę się :*

      w Polsce tak ciepło? bo u mnie dziś brzydko :(

      Usuń
    2. Poszło dobrze? No to rewelka :) Ciesze się bardzo. Teraz wracaj do nas :)))

      Usuń
    3. w polsce ciepło, owszem

      dzięki dzięki
      !!
      24 wszystko się jeszcze raz okaże, ale do przyszłego czwartku muszę wysłać ostateczną wersję.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...