czwartek, 6 września 2012

touched




touched, you say that i am too
so much, of what you say is true

i'll never find some quite like you again
i'll never find some quite like you, like you

the razors and the dying roses
plead i don't leave you alone
the demi-gods and hungry ghosts
oh god, god knows i'm not at home

i'll never find someone quite like you again
i'll never find someone quite like you again

i, i looked into your eyes and saw
a world that does not exist
i looked into your eyes and saw
a world i wish i was in

i'll never find some quite as touched as you
i'll never love some quite the way
that i loved you

2 komentarze:

  1. Właśnie odkryłam Twojego bloga i od razu urzekła mnie nazwa. ;-)

    Una też oznacza rodzaj żeński. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzień dobry zatem :)
      mam nadzieję, że zostaniesz dłużej.
      pozdrawiam,
      stri

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...