czwartek, 27 września 2012

whisky creme brulee

szkocka środa polega na tym, że whisky jest taniej.
w związku z tym po małym piwie z sokiem imbirowym
poszliśmy dalej. chodnikiem, bo zbudowali.
częstochowa to dobre miasto, pamiętajcie.

miodowy jack daniels pachnie i smakuje jak słodki deser.
creme brulee być może lody bakaliowe.. i coś z kawą.

terapeutyczne spotkanie po latach wielu, bardzo wielu.
nie zmieniliśmy się aż tak bardzo, nadal wyglądamy młodzieńczo :)
styczeń albo luty. rano frytki. czerwiec..


dzień dobry.

7 komentarzy:

  1. Rammstein są super pocieszni :D
    Mnie najbardziej zapadł dawno temu w pamięć taki ich twór zatytułowany "Sonne".

    OdpowiedzUsuń
  2. takie zakrapione creme brulee bym sobie zjadła :]

    OdpowiedzUsuń
  3. dzień dobry, piękna.
    whisky creme brulee - ośliniłam się.
    miodowy jack daniels - ślnianki zwariowały.

    jak ja lubię, jak ty piszesz. serio serio.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...