czwartek, 18 października 2012

mgr strī-linga

cześć Dziewczyny,

tak, udało się, skończyłam studia. dziękuję Wam bardzo za słowa wsparcia, kciuki trzymane miesiącami i pozytywną energię. dostałam od Was tyle miłości i dobroci, że to się w głowie nie mieści. amazing.

w poniedziałek o 18:15 dowiedziałam się, że w środę o 14:30 mam obronę. tak, no tak to bywa właśnie. musiałam jeszcze zjechać w dół mapy i nauczyć się wszystkiego (lol) i byłam gotowa. nie spałam, nie jadłam, nie piłam nawet. nie mogłam. poziom stresu był ogromny, mimo, że wszyscy mi mówili, że to formalność ja im nie wierzyłam. nie powiedziałabym, że formalność, ale na pewno nastrój był bardzo formalny i taki własnie podniosły. generalnie, było bardzo miło, bezpiecznie i spokojnie. nikt z Komisji mnie nie stresował, właściwie zrelaksowałam się dopiero jak usiadłam na krzesełku i zaczęłam słuchać pierwszego pytania. byłam spięta, ale wtedy dopiero uwierzyłam, że to się dzieje naprawdę. cała obrona trwała około 15 minut, w Krakowie była piękna pogoda, było ciepło i słonecznie. spotkałam moich bliskich znajomych, to był dobry dzień. co jeszcze? obroniłam się na pięć, praca również została oceniona na pięć.
mam zawód. jestem filozofem. uśmiecham się. pamiętam jak zaczynałam studia, pamiętam jak je skończyłam i miałam przerwę, pamiętam jak dwa razy pisałam pracę i nie mogłam jej napisać, dopiero za trzecim się udało. pamiętam egzaminy, sukcesy, porażki. studia dużo mnie nauczyły i nawet jeśli nie zdecyduję się na pracę naukową to wiem, że to była dobra decyzja i iF będę wspominać bardzo ciepło. tam pracują niesamowici ludzie, absolutnie genialni. myślę, że mogłam lepiej wykorzystać ten czas i czerpać z nich więcej i więcej, ale wyszło tak, a nie inaczej i nie może być inaczej.
jestem bardzo zadowolona i bardzo bezrobotna. biorę się za znalezienie pracy, nadrabianie życia, filmów, książek, rozmów, maili, bloga, zużywania, za wszystko. za tydzień. teraz robię tydzień przerwy, wyciszam się, oddycham, odpoczywam. będę, zresztą mam dla Was kilka informacji i w ogóle.

powiedzcie co u Was? nie miałam czasu zaglądać, nadrobić od razu wszystkiego się nie da. dajcie znać, jestem bardzo ciekawa i mam nadzieję, że u Was świetnie, a jesień promykami słońca umila Wam dni. jeszcze trochę słońca może być, ale później musi zrobić się przenikliwie zimno, żeby jeszcze później mogło zrobić się ciepło.

dziękuję raz jeszcze, jesteście niesamowite.
pozdrawiam, buziaki ahoj
mgr strī-linga


44 komentarze:

  1. gratulacje, gratulacje, gratulacje!
    wyciszaj się, odpoczywaj, należy Ci się:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz - GRATULACJE :D


    U mnie po staremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. muak mhm, buziaki są fajne.
      dziękuję ślicznie! naprawdę :)

      Usuń
  4. gratulacje :) i łączę się w bezrobociu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję. myślmy pozytywnie - będzie dobrze.

      Usuń
  5. gratulację ;* Zanim zdołujesz się obecnym rynkiem pracy, naciesz się trochę wolnym czasem i wszystkim na co ostatnio nie miałaś nawet chwili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak nacieszę się, a potem się zdołuję dopiero :D

      Usuń
  6. Serdeczne gratulacje. Chyba najbardziej tego,że broniłas się odwodniona;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, byłam zdecydowanie odwodniona i nadal jestem w sumie..
      dziękuję!

      Usuń
  7. jeszcze raz gratuluję :*

    i masz rację, odpoczynek Ci się należy :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale tylko trochę, bo potem do pracy zarabiać miliony!

      Usuń
  8. To ja powodzenia życzę w poszukiwaniach pracy po tych studiach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Koleżanka po fachu. :) Gratuluję!
    Co u mnie? Rozdaję od dziś na blogu flakon cudnego ekstraktu perfum (i jestem z siebie bardzo zadowolona). Zajrzyj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) tak, no tak. zajrzę, a co :)

      Usuń
  10. aaaa gratuluje pani Magister:) wyciszaj się, odpoczywaj i wracaj pełna siły :) życzę wymarzonej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) wyciszenie nastąpi, teraz jeszcze mam dreszcze i jestem za bardzo nie wyspana & odwodniona.

      Usuń
  11. Gratuluję! jeszcze raz :* bo dobrej energii nigdy nie za wiele. Ty wiesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem wiem, Ty też wiesz. dziękuję.
      widzimy się!

      Usuń
  12. GRATULACJE SKARBIE!!!A widzisz, mówiłam Ci, że dasz radę :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję! no mówiłaś :) i dałam!

      Usuń
  13. brawo :) gratuluję pani magister! ;D teraz leż i odpoczywaj, zasłużyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leżeć to nie leżę, ale będę! teraz biegam załatwiam, spotykam się i sączę.

      Usuń
  14. Gratulacje! Czas na zasłużony odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i odpoczywaj zasłużenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję, MGR Stri-Lingo!

    Masz tytuł naukowy i będziesz miała wspomnienia, bo takich rzeczy się nie zapomina.

    Do dziś pamiętam własną obronę i zwariowaną historię wokół niej. To było jak szalony czeski film...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje tytułu :)
    Ja jakoś nie mogę się zebrać by mgr zrobić, przerwałam naukę na licencjacie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i zazdroszczę! Ja właśnie męczę się z pisaniem mgr... Momentami wymiękam. Mam nadzieję, że za 5-6 tygodni będę to miała za sobą. Teraz Ty trzymaj kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ja też się przyłączę gratis do trzymania za Ciebie kciuków, a niech tam :P

      Usuń
  19. O! Mam teraz z kim porozmawiać o problemie społecznej roli kobiety w filozofii Hegla!*


    Grrratuluję, gratuluję z całego serca, Pani Magister [Pani Magistro?^] że tak dobrze broniłaś swego, że oceniono to na pięć :)

    ___________________________

    * Eheś, tak, Zajęczak, tak - zwłaszcza z tobą

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja i tak Ci nie daruję, że tam nie ma tej dedykacji dla mnie. Foch. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaa - congrats!!! My you have long, fulfilling and successful career in your chosen field. *hug*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje
    jesteś wielka
    teraz byle do przodu :):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...