wtorek, 30 października 2012

pielęgnacja zakatarzonego nosa

dzień dobry, dotarłam do celu w końcu już kilka godzin temu. teraz muszę wyzdrowieć.

w kwestii zakatarzonego nosa, wychodzę z założenia, ze lepiej posmarować się czymkolwiek niż niczym, dlatego kremy do rąk czy to bardziej czy mniej treściwe, są bardzo mile widziane. bez obaw, smarujcie się czym się da. Wasze nosy będą Wam wdzięczne. tzn w podróży, bo w domu jakieś kremy tłuste, również z witamina a, olejki, coś..
pamiętajcie również o chusteczkach higienicznych z wyciągiem z czegoś tam.

miłego wieczoru. zdrowia Wam i sobie życzę. ahojka.
stri.

10 komentarzy:

  1. Co racja to racja - nie wolno zaniedbywać kremowania. Raz olałam temat i potem cierpiałam ze dwa tygodnie jak nie dłużej ze strupem pod nosem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, to niebezpieczna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. wazelina pomaga, nie szczypie tak jak niektóre kremy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, niektóre kremy nie otulają tylko tak inwazyjnie

      Usuń
  4. mama mi zawsze smarowała nos klasyczną niveą. pomagało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam krem do rąk tłusty, z olejkami, na bogato. świetny jest.

      Usuń
  5. Katar - niby wszyscy traktują jak błachostkę, no bo w sumie niegroźne toto, ale kiedy przychodzi co do czego, naprawdę potrafi dać w kość: tracisz smak, nie możesz swobodnie oddychać, z nosa kapie na książki i klawiatury, kichasz, a nieustające wycieranie nieszczęsnego nosa właśnie przyczynia się do obrzmień, otarć i strupów. Dużo zdrówska, kochana Stri.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam zapalenie zatok wiele razy w roku, a katar nigdy nie był taką po prostu dolegliwością.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...