poniedziałek, 29 października 2012

pkp extreme

dzień dobry.

tak, nadal jestem w często.
pociąg był opóźniony godzinę, no okay. czekałam. potem był opóźniony 70 minut. no okay, czekam czekam. zimno, mógłby już przyjechać. a to jest pociąg z krakowa do gdyni.
no niestety, pociąg zwiększa opóźnienie do 140 minut. w dupie. jutro jadę prosto do warszawy, gdzie spędzę długi weekend. i jadę autobusem tzn polskim busem. za 15 zł. seriously.
w gdańsku będę w przyszłym tygodniu. jeszcze się odezwę jak dorwę jakiś komputer albo stabilną przestrzeń, żeby postawić mój laptop, bo on ma problemy z zasilaniem i jego nie można gdziekolwiek postawić i uruchomić.

8 komentarzy:

  1. 2 lata temu jechałam pociągiem z Wrocławia do Gdyni -w Poznaniu 11 godzin opóźnienia (zdążyłam się porządnie wyspać na trasie Wrocław-Poznań) - dojeżdżamy do Poznania a tam nikt nie wiedział, że maszynista kończy pracę i będzie potrzebny drugi więc kolejna godzinka postoju. Miło. XXI wiek -zero komunikacji w PKP - od tamtego czasu skrót PKP to dla mnie "Pięknie Ku.wa Pięknie" !

    OdpowiedzUsuń
  2. maskara, jeszcze jak spadł śnieg gdzie nie-gdzie to już w ogóle katastrofa i koniec świata...

    OdpowiedzUsuń
  3. Take care sweetie! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you!
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...