wtorek, 20 listopada 2012

wyprowadzam się z trójmiasta



długa historia. jak kupię internet do nowego mieszkania to powiem Wam co wydarzy się dalej.
tymczasem pakuję się i domykam wszystkie moje sprawy. większość moich rzeczy jest już w niebieskich torbach. w kartonach.
za kilkadziesiąt godzin odjadę.

zrobiło się chłodno, ale nie odlatuję do ciepłych krajów. zmieniam więcej niż tylko miejsce zamieszkania, chociaż co dokładnie się zmieni to się dopiero okaże.

jedno wiem na pewno, wreszcie drgnęłam i wprawiam się w ruch.
do zobaczenia już z dołu mapy.

stri.

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. hej ho, bez smuteczków. będę przyjeżdżać. przecież mam się u kogo zatrzymać :)

      Usuń
  2. A ja powiem TAK, życzę Ci, aby WSZYSTKO nabrało ruchu :) takiego pozytywnego z rozmachem, aby to, co drgnęło stało się czymś w rodzaju mechanizmu napędowego :)
    I cieszę się z razem z Tobą :) teraz będę miała bliżej, póki co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. alright.
      tak. no właśnie.
      mechanizm napędowy, takie coś jest potrzebne bardzo.
      widzimy się w przyszłym tygodniu. raczej we wtorek, ale to już ustalimy.

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że szybko zainstalujesz się w nowym gniazdku i wszystko pójdzie po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  4. Powodzenia, Stri.
    Miło było Cię poznać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też
      lol
      alright.
      buziaki
      widzimy się jutro.

      Usuń
  5. trzymam kciuki. mocno. sama niedługo podejmuję wyprawę kilkaset kilometrów od obecnego miejsca zamieszkania. wspierajmy się razem, jou.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam mocno kciuki,żeby wszystko poszło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby ten rozpęd zaprowadził Cię we właściwe miejsce, takie w którym będziesz szczęśliwa. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia i pamiętaj żeby nie bać się zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że to mnie wcześniej powstrzymywało.
      zmiany są bardzo dobrym pomysłem, ale bywają stresujące.
      cieszę się, że nie czekałam dłużej chociaż jednocześnie..
      mam mieszane uczucia to chyba normalne. poniekąd. no nie wiem.

      Usuń
  9. Lubisz tak radykalne zmiany? Mam nadzieję, ze są one na"+". Pozdrawiam z prawie centrum Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba lubię tzn nie jest to pierwsza radykalna zmiana w moim życiu.
      pozdrawiam również :)

      Usuń
  10. Znaczy już po rozmowie... Mam nadzieję, że poszło w miarę gładko... No nic POWODZENIA! Mam ogromną nadzieję, że się jeszcze zobaczymy. Wiele razy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy się wiele razy, co do tego nie mam żadnych wątpliwości!

      Usuń
  11. Oby tam było Ci dobrze.
    No i mam nadzieję, że do 3miasta jeszcze zawitasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno. może wrócę na dłużej jak się nadarzy okazja.
      pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia.

      Usuń
  12. Trzymam kciuki, żebyś ułożyła sobie życie w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niech wszystko pójdzie po Twojej myśli :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :*
      myślę, że musi. nie ma innego wyjścia ;)

      Usuń
  14. Nie pozostaje nic innego jak życzyć powodzenia:) i mieć nadzieję, że będzie okazja się jeszcze spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazja na pewno będzie :)
      dzięki i do zobaczenia!

      Usuń
  15. Zmiany są dla mnie ekscytujące, nawet jeśli nie zachodzą w moim życiu. Powaga, czuję motyle w brzuchu jak pomyślę o Twojej małej rewolucji. Sama muszę być często w ruchu a ostatnio czuję się uziemiona, kurde jego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też tak jest, nooo jak coś się dzieje u kogoś to też tak się czuję, że wiesz, że excitement.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...