sobota, 1 grudnia 2012

a ja lubię grudzień

grudzień to mój ulubiony miesiąc w roku. mimo, że dostaję jeden prezent zbiorczy na mikołaja, urodziny i pod choinkę i mimo, że Święta od nie wiem kiedy nie są może takie jak mogłyby być tylko trochę rozpieprzone, mimo, że przeważnie jestem w grudniu chora, bo pada śnieg, który zamiast się zmrozić i trwać to się roztapia, a ja brodzę i człapię, a jak brodzisz to bywa, że i grzęźniesz, później mam przemoknięte buty, spodnie do kolan i wiecie jak to jest. poza tym bywa trudno finansowo, bo przecież prezenty, bo zakupy, bo wyjazdy, bo coś. no ale okay, ja wiem to wszystko i nadal czuję się dzisiaj bardzo dobrze jednocześnie czując się kiepsko, bo mam problemy ze zdrowiem (ale to jeszcze listopadowe pozostałości, noga mi się kontuzjowała "przy przeprowadzce" i inne atrakcje), ale idziemy do przodu. będzie dobrze. musi być przecież. różne rzeczy przede mną, ale też niektóre wokół mnie. dlatego dzisiaj proponuję rozejrzeć się, dostrzec coś dobrego wokół, być wdzięcznym i ucieszyć się.

pozdrawiam Was gorąco,
stri.

12 komentarzy:

  1. Mnie właśnie rozłożyło, leżę i smarkam...wrrrr

    Za to lubię zimę i to bardzo :)

    Grudzień to dobry czas prezentów i nie tylko :) choć mam wrażenie, że u mnie to nieprzerwany ciąg. Takiego też Tobie życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób sobie dużo ciepłego picia i się grzej.

      Usuń
    2. zdrówka i wiesz, widzimy się kiedyś prędzej czy później ;)

      Usuń
    3. zdrówka Wam obu życzę :****

      ja mam @ i wszystko mnie dziś wkurza i irytuje, więc będzie trudno się ucieszyć jak hormony szaleją, ale spróbuję :)

      Usuń
  2. Rozglądasz się, rozglądasz, i widzisz mega kota w kolorowych okularach. Zią, watch out, it's coming at you! Ale co? Ale tuli! I tuli-tuli! Grzęźnij, bo czasem trzeba, ale i z tego wyjdziesz :) Ściskam Cię mocno :* Ty się tam trzymaj z tymi Twoimi przedsięwzięciami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ziewu ziew.
    Tak ten śnieg sobie dzisiaj spadł i się rozpuścił. Mógł trochę zostać.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa zdrówka:* ja grudzień lubię ale do czasu aż nie ma tego dziwnego szału

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli w sumie optymistycznie ;) Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię grudzień. Nawet bardzo. Z wielu przyczyn. :-)

    Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię grudzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię grudzień i też mam w nim urodziny. Mogłabym go przytulić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...