poniedziałek, 10 grudnia 2012

china glaze winter berry swatches.

china glaze, winter berry jest ciekawym kolorem z dwóch powodów. po pierwsze dlatego, że w sztucznym świetle (na mnie) wygląda nie aż tak bardzo ciekawie w kontekście mojego odcienia bladości skóry, ale - po drugie - w świetle dziennym wygląda obłędnie. obłędnie. ta czerwień jest bardzo kobieca i przynosi mi dużo radości. w dzień. użyłam lakieru podkładowego, o którym pisałam wczoraj i seche vite fast drying top coat jak zwykle.
czerwone paznokcie tematem przewodnim grudniowo-świątecznych dni. czemu nie ;)

winterberry
china glaze, winter berry w sztucznym świetle bez lampy

chinaglazewinterberry-2
china glaze, winter berry w sztucznym świetle z lampą

chinaglazewinterberry
china glaze, winter berry w dziennym świetle

thebottles
podkład barbra pro, china glaze winter berry w roli głównej i oczywiście seche vite.

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się.
    Zaciekawiłyście mnie tym Seche Vite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień jest jak najbardziej HOT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nebezpeczna.
      Zaskoczyłaś mnie drugim zdjęciem, myślałam że to pójdzie bardziej w brązy.

      Usuń
    2. No właśnie. Tak mogłoby się wydawać, ale jednak nie i to jest świetne.

      Usuń
  3. wow, jaka różnica między światłem dziennym a sztucznym

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny:) myślałam, że taki ciemny a tutaj proszę niespodzianka:D

    OdpowiedzUsuń
  5. w świetle dziennym faktycznie obłędna czerwień;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez lampy w sztucznym świetle nie podoba mi się. Ale w świetle dziennym i z lampą jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak obłędny naprawdę świetny ale ciekawe se jest tak różny

      Usuń
  7. W dziennym świetle najlepiej. Owocowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...