wtorek, 25 grudnia 2012

dzień dobry

w często jest ciepło i wieje lekki wiatr. jest sucho. mam ochotę na almodovara.
ostatnie dni były szalone, dużo dużo się działo, dzisiaj jest już trochę bardziej slow motion, ale i tak trochę potrwa powrót do normalności, która jeszcze nie zaistniała.
do końca roku kilka dni. mam internet, mam Wam dużo do opowiedzenia. jeśli nie nastąpi jakaś katastrofa, będziemy widzieć się częściej. chciałabym.
mam nadzieję, że spędzacie ostatni (i każdy) tydzień tego (i każdego) roku w taki sposób, w jaki macie ochotę go spędzać. ja uczę się nowych rzeczy, odkrywam w sobie zaskakujące pokłady rozmaitości i szukam ładowarki do aparatu.

przytulam Was mocno, do zobaczenia :)
stri.

11 komentarzy:

  1. dzień dobry, u mnie też w miarę ciepło. śnieg zniknął, została plucha :(

    mam nadzieję, że szybko znajdziesz ładowarkę :) buziaki dla Ciebie i mizianko dla kota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry :*
    Wiem, że zadomowisz się na dobre :D także czekam i trzymam kciuki za dalszy postęp.

    Wszystkiego szalonego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Jak zwykle torpedujesz hurtem informacji :D Hahaha uwielbiam Cie za to :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Czekam zatem na opowieści z Twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  5. och, dzień dobry piękna. ja niestety nie spędzam ani ostatnich dni, ani ostatnich tygodni tak, jak bym chciała, ale mam nadzieję, że już za momencik, już za chwileczkę się to zmieni. opowiadaj - chcę posłuchać. ściskam równie mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie spędzam tak jak bym chciała ale jest jeszcze czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to super;) ucz się ucz:) hmm spędzić koniec roku tak jakbym chciała? to prawie jak czekać na koniec świata, oj poszalałabym ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...