wtorek, 4 grudnia 2012

korres za $10


6 komentarzy:

  1. Kolor błyszczyka wydaje się być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przed chwila odebralam paczuszke z tymi produktami ( dokładnie to samo) kupiłam na ebay za 7£ i jestem zachwycona :). Także polecam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zainteresował ostatnio Korres... To na zdjęciu wygląda kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  4. co Wy tak kusicie tymi kosmetykami, wczoraj z dobrą godzinę na truskawce siedziałam i śliniłam się do ich cieni po tym jak Obssesion je pokazała;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle tego nie kojarzę.
    Może wypieram, gdy jest dla mnie słabo dostępne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...