poniedziałek, 10 grudnia 2012

krk

gdzie wszystko się zaczęło.

14 komentarzy:

  1. mogłabym mieszkać w Krakowie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś pomyślałam sobie "mogłabym mieszkać nad morzem" i kilka miesięcy później wyruszyłam w górę mapy.

      Usuń
  2. Ale śniegu, w Wwie mniej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tutaj trochę jest. w przyszłym tygodniu będę w warszawie. mhm.

      Usuń
  3. Byłąm w Krakowie tylko raz, ale i tak pokochałam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam kilka razy zanim tu zamieszkałam, później miałam romans z tym miastem, później znienawidziłam kraków, bo bardzo dużo mi zabrał i nie dał za dużo w zamian, ale im dalej i dłużej od krakowa tym bardziej wiem, że mogłabym tu wrócić. tak to już jest.

      Usuń
  4. było mi dane mieszkać w Krakowie przez 2 miesiące i miasto mi się nie spodobało :/ (oprócz bajecznego Kazimierza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem na kazimierzu, na którym mieszkałam w pewnym momencie. dla mnie najbardziej magiczna była nowa huta, to jest niesamowite miejsce.

      Usuń
  5. Mieszkałam w Krakowie przez większość życia... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko przez kilka lat, ale czasami wydawało mi się jakbym mieszkała tam przez wieczność

      Usuń
  6. Kocham stary rynek, Kazimierz, okolice Wawelu w Krakowie, natomiast reszta miasta, tam, gdzie mieszka i funkcjonuje na co dzień większość mieszkańców, nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  7. jedno z najpiękniejszych polskim miast :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...