piątek, 28 grudnia 2012

nakrycie głowy carska rosja

w męskim dziale hm znalazłam czapkę, na którą miałam ochotę od dwóch lat. tzn nie tą konkretną, ale w takim stylu właśnie. czapka z mysich cipek można powiedzieć. ja nie wyglądam w niej aż tak feszyn kiedy zakładam ją razem z obszerną kurtką i szalikiem, bo robi się ze mnie buka, ale na zdjęciu wyglądamy razem bardzo optymalnie.

do marynarki i kozaków świetnie, ale musiałoby się zrobić cieplej. jak zrobi się cieplej to na kij mi taka ciepła czapka. hmn. niemniej jednak, ja polecam. jest naprawdę ciepła i ma uchozakrywacze, które można związać na górze.

marzy mi się kapelusz taki piękny granatowy albo bordowy albo taki emerald green, ale kapelusz to tylko jak nie jest zimno, a mnie jest zawsze zimno i zawsze mam chore zatoki. oh well.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

51 komentarzy:

  1. ja cież pierdzeilę,to Ty na tych fotach w czapie,bosskoooo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bosko nooo, sama nie wierzę, że aż tak bosko ;P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. lol tak to ja i to nawet bez fotoszopa, bo nie umiem. jaka jestem ładna na tych zdjęciach to normalnie wow, nie? nikt się nie spodziewał ;D

      Usuń
    2. No jakoś tak inaczej :D

      Usuń
    3. może postępujący wiek mi służy ;P jestem jak wino.

      Usuń
    4. no, zdaje się że wszystkich zaskoczyłaś ;] Co do czapy to ważne żeby było ciepło, warto taką mieć na ruskie mrozy ;)

      Usuń
    5. tak, ja mam kilka czapek, ale takiej ciepłej jeszcze nie miałam.
      trochę samozachwytu nie zaszkodzi.

      Usuń
    6. No nie gadaj :P bo dla mnie to TY! a zdjęcia genialne.

      Usuń
    7. dziękuję dziękuję, to laptopik robił :)

      Usuń
  3. zgadzam się z dzikim agrestem! nie byłaś jakąś carycą w poprzednim wcieleniu? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłam być, kto mnie tam wie kim ja byłam ;)

      Usuń
  4. Mam w Polsce podobną czapę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz świetnie!
    mam identyko czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.
      jedyne co bym w mojej zmieniła to sznurki na jakieś ładniejsze albo na wstążkę.

      Usuń
  6. Odczuwam niesprawiedliwość, jak patrzę na te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że ja jestem waleniem, a Ty smukłą łanią.

      Usuń
    2. Pff, jasne, jasne. Zresztą waga się może zmienić, a krzywy ryj do końca życia zostaje.

      Usuń
    3. Jak Ci ktoś naprostuje sierpowym to nie zostaje ;)
      Grumpy :*

      Usuń
    4. No tak, ale to jest na zasadzie, że może być już tylko gorzej.

      Usuń
  7. Stri albo to brak okularów albo ta czapa Ci wyjątkowo służy :D Co tu dużo gadać wyglądasz jak rosyjska modelka :D
    A tak na poważnie to prześlicznie Ci w niej :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję :) :*
      tak tak, zawsze chciałam być rosyjską modelką, mogłabym mieć na imię Swietłana czy tam jakoś Natasza. O. Natasza.

      Usuń
  8. moja siostra ma dwie takie czapki (jedną kupiła sobie sama a drugą dostała w prezencie) i jak temperatura spada w okolice -20 st. to nie patrzę jak wyglądam tylko sobie od niej pożyczam taką czapę:) a Ty wyglądasz super, żadna tam Buka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja sobie ją zakładam jak jest przy zerze, bo nie ma to tamto. w zatoki ciepło, bo mi spada aż na oczy.
      no tutaj wyglądam feszyn, bo mam na sobie tylko bluzkę, a nie bluzkę, sweter, jedną kurtkę, drugą kurtkę, snood i poczucie, że wyglądam jak ludzik michellin.

      Usuń
  9. widziałam NA ŻYWO :D czapa jest MEGA pod każdymmożliwymzwzględem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komin Hex jest zjawiskowy, z uszkami :D
      dzięki dzięki. robi wrażenie ta czapka, szczególnie na mnie, bo jest w niej naprawdę ciepło.

      Usuń
  10. No ja pierdzielę no!!!!! Laska, jak Ty wyglądasz zajedwabiście w tej czapie! Normalnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćśśśsssicho z tymi bombami, bo antyterroryści wpadną.

      Usuń
  11. Mam taką czapę ale czarną. Gdy ją nosze znajomi też kojarzą ją z Rosją i mówią do mnie Tatiana ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. mówio mi Anna Karenina, gdy takową zakładam. lubię to uczucie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię. gdybym działała na fejsbuniu to bym sobie kliknęła, że lubię to (zdjęcie/a)

      Usuń
    2. Lajknęła się mówi.
      Ale swoich zdjęć się nie lajkuje, weeeeź ;P

      Usuń
  13. wyglądasz ekstra;) ja dziś szukałam czapki ale nie ma tej co chciałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja taką co chciałam znalazłam po dwóch latach, więc trzymam kciuki, żeby Tobie to zajęło jeszcze co najwyżej dwa dni ;)

      Usuń
  14. darling wyglądasz mega bosko! ja też chcę taką czapę. Ponoć syberyjskie mrozy nadciągają

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz naprawdę ślicznie :* a czapa bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stri, wyglądasz mega seksownie, jak modelka! Wazelina off!
    Nie mogę przestać się gapić *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...