sobota, 29 grudnia 2012

peeling maseczka z glinki białej, cattier gommage argile.

Photobucket

Na moje grudniowe podboje mroźnej północy wybrałam się z minimalnym asortymentem, zawsze wtedy kojarzy mi się we travel light i scena z Lord of The Rings.


Leave all that can be spared behind. We travel light. Let's hunt some orc.

W związku z powyższym, nie zabrałam nic antypryszczowego, a moja twarz została zaatakowana stadem dzikich wyprysków. Dzikie wypryski mają to do siebie, że są wulkaniczne i nie jest łatwo się ich pozbyć. Z braku laku smarowałam się punktowo tym właśnie produktem i efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania.

Przede wszystkim produkt służy do peelingu, jako maseczka też może być stosowany, ale na małym próbkowym opakowaniu nie było nic na temat zostawiania na całą noc. Nie odbarwił mi pościeli jak niektóre inne produkty, a spisał się świetnie. Wysuszył, ale nie przesuszył, złagodził, ukoił i zmniejszył obrzęk. Bomba po prostu. Jak zużyję kilka produktów do przeciwdziałania awariom twarzy to sobie kliknę kilka kosmetyków Cattier (oczywiście, że kilka już mam, ale jeszcze kilka więcej, kilka innych;) Wydaje się być to bardzo równa firma, wszystkie kosmetyki, o których słyszałam albo które miałam okazję przetestować (napiszę niedługo, zwięźle i na temat) są co najmniej dobre. To nieźle wróży, zwłaszcza w dobie coraz większej ilości produktów pt tanio znaczy drogo (bo trzeba kupować następny tani produkt, bo poprzedni/e się nie sprawdził/y).

Ja polecam Wam i sobie. Nie miałam okazji nałożyć sobie jej na dłużej na całą twarz, ale miałam okazję zrobić peeling i potrzymać ją kilkanaście sekund. Efekt był fajny, ale może po jednym razie nie powinnam się zbyt pewnie wypowiadać. Krzywdy mi nie zrobiła.
Biała glinko, lubię Cię. Spotkajmy się jeszcze.

10 komentarzy:

  1. To z apteki? Wyprobowalabym chetnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach też są, ja poznałam dystrybutora na jarmarku dominikańskim w tym roku i przy okazji zakupów dostałam bardzo dużo próbek. Fajnie, bo naprawdę mogłam niektóre rzeczy wypróbować na własnej skórze przynajmniej trochę.

      Usuń
    2. bliżej mi do apteki;) wypytam, boś mnie zaciekawiła! zobacz, jak okrągło u Ciebie na górze - gratki:*

      Usuń
    3. dzięki dzięks :)) trzystu ;))

      Usuń
  2. Pam, a ten dystrybutor z jarmarku powiedział Ci może jak ich ustrzelić poza sezonem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lololo, o matko, ten film... tooo.... many.... jokes... aaa!

    OdpowiedzUsuń
  4. eee no super:) potrzeba matką wynalazku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...