poniedziałek, 31 grudnia 2012

sposób na ładne podanie deseru. uroczy słoiczek.

nie wiecie gdzie kupuje się takie urocze szkło i takie słomki (rurki:)?
może podawanie deserów w małych słoiczkach byłoby optymalne w kontekście zrzucania dużej masy.
tak, łatwiej byłoby odpuścić deser, ale chyba nie będę mogła się powstrzymać. oou ;)
buziaki dla Słomki :*

źródło: tumblr.
jedyne czym mogłabym zastąpić takie szkło są słoiczki na przyprawy z ikei. jakikolwiek słoiczek się nie nadaje, musi być nieco pękaty. moim zdaniem.

7 komentarzy:

  1. hehe,z chrzanem i buraczkami mam takie pękate słoiczory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps:https://luxfood.pl/upload/photos/21060.jpg

      Usuń
  2. Konfitury też mają ładne słoiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na mały deserek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słomki - nie wiem, ale słoiczki najładniejsze mam z odzysku. (Tak, ja z tych, co kupią przetwór dla ładnego słoiczka, bo na jego widok mają 150 planów... ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...