poniedziałek, 14 stycznia 2013

bling bling pink

pamiętacie glitter on nude nails?

dwójkę przyjaciół z essence postanowiłam wykorzystać do urozmaicenia seksualnego różu od catrice z nowej limitki spectaculart.

seksualny róż, a właściwie seksualność różu zależy od ustawień monitora/światła, ale nie będziemy się tym dzisiaj przejmować. trochę podrasowałam zdjęcia, żeby były bardziej adekwatne.

swatche catrice holi hai solo widziałyście już tutaj i na pewno dobrze go pamiętacie, podobał Wam się. w ogóle ja ostatnio mam nastrój taki trochę if you don't know where you're going any road will take you there wear pink on your nails.

Photobucket

Photobucket
taki jestem ładny i fotogeniczny.

Photobucket


udział wzięli (można kliknąć po więcej szczegółów/swatche lakierów i brokatów z bliska):

1. barbra pro odżywka do paznokci / baza pod lakier do rozdwojonych paznokci
2. catrice holi hai
3. seche vite dry fast top coat 
4. essence it's purplicious
5. essence glorious aquarius

nie chcę wiedzieć jak będę to zmywać (tak, wiem, wacik, zmywacz, folia - i get it, ale i tak nie lubię czekać na oddzielenie brokatu od płytki argh). w ogóle ostatnio brokat mi nie straszny, sięgam po niego z przyjemnością i boję się, że tak może już zostać do końca zimy. dzisiaj za oknem prawdziwa wichura była. taka zamieć wręcz. a u Was? dobry wieczór, dobranoc.

16 komentarzy:

  1. Seksualność tego różowego lakieru wzrasta z ilością palców na zdjęciu. W tym przypadku musiałam zakryć oczy mojemu dziecku :)
    Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam szczególnie turkusowy brokat do różu, warto wypróbować.

      Usuń
  3. Kocham glittery i w ogole mi zmywanie nie przeszkadza:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak naprawdę też nie tzn tylko tak mówię, ale brokatu i tak używam. Brokatu nigdy za wiele.

      Usuń
  4. podoba mi się połączenie z obu gliterkami :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Roz boski, z gliterem tez. Polecam baze essence peel-off w razie czego pod spod;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może ją kupię, zastanawiam się nad nią na poważnie.

      Usuń
  6. Ja czekam aż sam zacznie odłazić lub biorę się za sprzątanie łazienki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. eee no bajer, tych brokatów to ja Wam zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt bardzo disco! Niebawem mam imprezę karnawałową, może coś podobnego sobie strzelę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz, wszystkie bardzo mnie cieszą! Jednak te, zawierajace autoreklamę będą usuwane. Jeśli chcesz mnie zaprosić do siebie - poświęć kilkanaście sekund i napisz na strilinga@gmail.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, wieczoru lub nocy ;)

i hope you will also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...